Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Volgens mij zoiets als dvd speler met mpeg kaartje ...
Voor in een systeem dus, creative heeft oa zo'n kit.
Voor in een systeem dus, creative heeft oa zo'n kit.
Zit er bij die creative ook geen AC-3 decoder?
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Ik heb zo'n kit van creative.
Er zat bij mij een creative dvd speler een mpeg kaart met tv out enz.
Zelf vind ik het super handig want ik kn gewoon dvd op me tv kijken terwijl veel mensen met tv out op videokaart veel meer moeite hebben.
Ik zelf vind een kit wel handig en geeft altijd beter beeld dan alleen via software.
Greetz Pala
editing
ER zit ook een digitale ac3 versterker in het is dus zeer kompleet.
Er zat bij mij een creative dvd speler een mpeg kaart met tv out enz.
Zelf vind ik het super handig want ik kn gewoon dvd op me tv kijken terwijl veel mensen met tv out op videokaart veel meer moeite hebben.
Ik zelf vind een kit wel handig en geeft altijd beter beeld dan alleen via software.
Greetz Pala
editing
ER zit ook een digitale ac3 versterker in het is dus zeer kompleet.
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
erm, en DVD is geen puter, en DVD is een apparaatje in de vorm van een cdrom speler (meeestal dan) waarmee je films af kunt spelen op je pc, als je gewoon een nieuwe pc wilt omdat je huidige brak is, heb je geen ruk an een DVD...Wil graag een niuwe comp kopen maar op m'n moeder d'r werk beweren dat een DVD kit beter is, weet geeneens wat dat is.
EEHH phantom dat weet ik dus wel, DUH!!!!!!
Maar er werdt mij aangeraden om een dvd kit te nemem IN DE COMPUTER!!!!, dus ik weet dat een DVD geen computer is, de rest begreep het wel, waarom jij niet?
Maar er werdt mij aangeraden om een dvd kit te nemem IN DE COMPUTER!!!!, dus ik weet dat een DVD geen computer is, de rest begreep het wel, waarom jij niet?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
ja, als jij een vraag stelt als DVD-kit wat is dat? dan kunnen mensen, zoals Phantom_, gaan twijfelen of je dat (zie Phantom_'s post) wel weet. Het (wat is een DVD kit) is namelijk iets dat velen wel weten en als je zo'n vraag stelt, kun je zulke antwoorden verwachten. Dus bedank Phantom_ liever voor het geven van een antwoord in plaats van dat je hem gaat afzeiken (oke, afzeiken is een groot woord, maar ik weet er ff geen andere benaming ervoor).
--no offence of course!
--no offence of course!
Hmmm ik heb gewoon tv out op me vga en op me mpeg kaart maar het is inderdaad wel vet handig !
.
een dvd-kit is zeker aan te raden, ook omdat een normale poeter anders nooit digitaal AC3 kan versturen naar de versterker en dit kan met een mpeg kaart wel. Ook krijg je er vaak een een of meerdere spellen/films bij.
Pagina: 1