Gamen op een Breedbeeldmonitor ?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-03-2024
Hoi allemaal,

ik wil een nieuwe monitor kopen (20'' of 22'') maar zag dat bijna al deze maten alleen maar in breedbeeld te krijgen zijn. Op zich geen probleem. Ik had alleen 1 vraagje, zijn er (3D)games die hier moeite mee hebben ? Zoals een HUD niet niet goed past of zwarte balken ofzo. :? Er zijn vast genoeg mensen met ervaring hierin. Alvast bedankt voor de feedback ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Menig spel ondersteund breedbeeld, maar daar zijn al best wat topics over te vinden ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Er zullen wel games zijn die niet om kunnen gaan met widescreen, die zetten het beeld dan in een lagere resolutie en rekken de boel dus uit... maar er bestaat ook nog http://www.widescreengamingforum.com/ ;)

Damn you bovenstaande posters ^^ :p

[ Voor 8% gewijzigd door Alex) op 03-09-2007 14:52 ]

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:57

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

sinds ik een 22" widescreen heb ben ik nog maar 1 game tegen gekomen die standaard geen 1680x1050 ondersteunde en dat was Civ. 4 en daarbij kon ik de resolutie simpel via de ini file toevoegen.

Ik geloog eignelijk niet dat er het laatste jaar nog games uitgkeomen zijn die geen breedbeeld ondersteunen... alle nieuwe spellen ondersteunen het iig wel. nogmaals ik ben nog geen game tegen gekomen.

ik zou echt voor geen goud nog willen gamen op een 4:3 monitor.

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 03-09-2007 14:57 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me niet voorstellen dat je niets hierover hebt kunnen vinden net Google en/of onze eigen search. Ook bij dit soort vragen geldt: eerst zoeken, dan pas een topic openen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.