Hallo,
ik heb een 3 jaar oude Asus laptop. Tot op de dag van vandaag nooit problemen mee gehad.
Vandaag deed ik hem echter aan totdat hij in windows vastliep (nog in de opstartfase van windows). Ik heb toen de powerknop ingedrukt gehouden zodat hij uitging en de boel weer opnieuw opgestart. Ik krijg het Asus logo, deze blijft wat langer staan dan normaal en dan zie ik
" Detecting Primary Master ... Toshiba DVD-ROM Sd-etc.
Detecting Secondary Master ... IC25N060ATMR04-0
Secondary master drive fails
Press F1 to continue, F2 to enter SETUP "
Als ik op F1 druk zie ik: "DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER" (als ik dan op enter druk komt het zelfde bericht weer terug naar enkele seconden)
Als ik op F2 druk, kom ik in de BIOS
Wat is er aan de hand? Iemand enig idee?
Bvd, montesqieu
ik heb een 3 jaar oude Asus laptop. Tot op de dag van vandaag nooit problemen mee gehad.
Vandaag deed ik hem echter aan totdat hij in windows vastliep (nog in de opstartfase van windows). Ik heb toen de powerknop ingedrukt gehouden zodat hij uitging en de boel weer opnieuw opgestart. Ik krijg het Asus logo, deze blijft wat langer staan dan normaal en dan zie ik
" Detecting Primary Master ... Toshiba DVD-ROM Sd-etc.
Detecting Secondary Master ... IC25N060ATMR04-0
Secondary master drive fails
Press F1 to continue, F2 to enter SETUP "
Als ik op F1 druk zie ik: "DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER" (als ik dan op enter druk komt het zelfde bericht weer terug naar enkele seconden)
Als ik op F2 druk, kom ik in de BIOS
Wat is er aan de hand? Iemand enig idee?
Bvd, montesqieu