[Nokia 6070] miniDS formaat???

Pagina: 1
Acties:

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Topicstarter
Hoi

Sinds gister ben ik in het bezit van een miniDS (volgens de site van: http://www.portablegear.nl/reviews/Nokia_6070.htm heeft het 1 extern slot voor dus dat miniDS) maar ik dat soort geheugenkaartjes ken ik niet, laat staan waar ik het moet kopen.
miniSD ken ik wel, en na wat gegoogle heb ik in een oogopslag ook gelezen (eigenlijk half gelezen :P) dat het ook in een Nintendo DS zit, maar mocht het wel bestaan, waar en hoeveel (in geld en opslag)bestaat er?

mvg
Thomas

Als het echt niet anders kan.....

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-02 10:39
ChevyVanDude schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:28:
Hoi

Sinds gister ben ik in het bezit van een miniDS (volgens de site van: http://www.portablegear.nl/reviews/Nokia_6070.htm heeft het 1 extern slot voor dus dat miniDS) maar ik dat soort geheugenkaartjes ken ik niet, laat staan waar ik het moet kopen.
miniSD ken ik wel, en na wat gegoogle heb ik in een oogopslag ook gelezen (eigenlijk half gelezen :P) dat het ook in een Nintendo DS zit, maar mocht het wel bestaan, waar en hoeveel (in geld en opslag)bestaat er?

mvg
Thomas
Ik ben sinds vorig jaar in bezit van de 6070, maar ik betwijfel dat je het geheugen kan uitbreiden, heb hier geen slotje voor gevonden? Volgens mij kloppen de helft van de gegevens op de website voor geen meter...

http://europe.nokia.com/A4142120

[ Voor 6% gewijzigd door beOnt op 03-09-2007 13:36 ]

• ChevyVanDude

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Topicstarter
Hmmm juist.
Op die link die jij gaf stond weer 16 MB waarvan 3.2 beschikbaar is....
Ehhrrrr......
Maja
Ik heb nog 1.2 MB beschikbaar, en wil er een ringtone van een halve mb opzetten, met alle standaard ringtones er nog op...:P

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Als TS nou in het vervolg eerst eens begint met het lezen van een manual ipv meteen een (onbegrijpelijke) vraag te dumpen....("Sinds gister ben ik in het bezit van een miniDS" moet volgens mij zijn: "Sinds gister ben ik in het bezit van een Nokia 6070")

Die 6070 heeft dus idd geen mogelijkheid tot het uitbreiden van z'n geheugen, standaar ziot er 16mb in, waarvan 3mb voor 'user data'.......

En miniDS bestaat (nog) niet, maar jij hebt het blijkbaar, maak er eens een fotootje van? :P :P ;)
ChevyVanDude schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:38:
..................
Ik heb nog 1.2 MB beschikbaar, en wil er een ringtone van een halve mb opzetten, met alle standaard ringtones er nog op...:P
Ja en?

[ Voor 21% gewijzigd door kaajee op 03-09-2007 13:42 ]

• ChevyVanDude

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Topicstarter
kaajee schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:41:
Als TS nou in het vervolg eerst eens begint met het lezen van een manual ipv meteen een (onbegrijpelijke) vraag te dumpen....("Sinds gister ben ik in het bezit van een miniDS" moet volgens mij zijn: "Sinds gister ben ik in het bezit van een Nokia 6070")
Nog niet al te lang op :P en heb de manual wel (deels) gelezen.

Die 6070 heeft dus idd geen mogelijkheid tot het uitbreiden van z'n geheugen, standaar ziot er 16mb in, waarvan 3mb voor 'user data'.......
En waar is die andere 13 mb?, gebruikt het 13 voor, voor wat?

En miniDS bestaat (nog) niet, maar jij hebt het blijkbaar, maak er eens een fotootje van? :P :P ;)
Volgens die site (gadgetnogwat), het komt niet van mezelf af.

[...]

Ja en?
Bedoelde ermee dat ik het nu nog niet nodig had, maar was gewoon beetje off-topic, kan toch knul?!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-02 10:39
Misschien best voor je een topic start, toch even de officiële website bekijken of de handleiding volledig lezen.

Overige data van de 16mb zal waarschijnelijk voor de (symbian) software zijn, nl besturingsysteem van de telefoon zelf, en thema's etc.

• ChevyVanDude

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Topicstarter
Tanks

Pagina: 1