Schijnt een simpel printje te zijn. Paar schroefjes los, kabeltjes los, nieuw printje erop drukken en alles weer aansluiten. Ik heb hier een Fujitsu E6450 liggen met hetzelfde probleeem. Vraag is alleen, waar bestel je zoiets?
Hoi _JGC_,_JGC_ schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 00:49:
Schijnt een simpel printje te zijn. Paar schroefjes los, kabeltjes los, nieuw printje erop drukken en alles weer aansluiten. Ik heb hier een Fujitsu E6450 liggen met hetzelfde probleeem. Vraag is alleen, waar bestel je zoiets?
Als je een backlight zoekt van een E6540 dan heb je geluk,
Ik heb er eentje liggen.
Gr.
Ad
Het gaat hier waarschijnlijk om de invertor die het niet meer doet, de backlight zal waarschijnlijk nog in orde zijn.
Ik heb een nieuwe inverter gemonteerd maar de backlight blijft uit.
Men wist niet zeker of het de juiste inverter was maar als de stekkers passen dan zou het moeten werken. Klopt dat?
En hoe kan ik checken of het aan de inverterligt of aan de backlight zelf, kan je een spanning meten of zo?
Men wist niet zeker of het de juiste inverter was maar als de stekkers passen dan zou het moeten werken. Klopt dat?
En hoe kan ik checken of het aan de inverterligt of aan de backlight zelf, kan je een spanning meten of zo?
[ Voor 22% gewijzigd door jake359nl op 10-09-2007 12:55 ]
Lijkt me de backlight, er zit weinig tot geen verschil tussen inverters. Alleen het e.e.a. t.b.v. de aansturing, (dimmen van de felheid enzo).
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Is er iemand die zo'n backlight voor een Fujitsu-Siemens Amilo L7300 heeft liggen?
Pagina: 1