(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.
wat kan er beter wat moet er uit?
wat zijn positieve punten wat negatieve?
moet hij uit elkaar gehaald worden om er iets helemaal anders uit te bouwen ?
...
die vragen kan je zelf toch ook opmaken
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Een gig geheugen extra zou wel leuk zijn. Maar goed, dat is afhankelijk met wat je als klant met die pc wil gaan doen.pm1 schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:14:
ik wou gewoon weten of het de moeite waard is om hem te kopen enzo
wat kan er beter wat moet er uit?
wat zijn positieve punten wat negatieve?
moet hij uit elkaar gehaald worden om er iets helemaal anders uit te bouwen ?
...
die vragen kan je zelf toch ook opmaken
Voor sommigen is deze pc de moeite om te kopen, voor anderen weer niet.
Maar wil je met dit topic de kant op van de bbg topics? Dus discussieren of verbeteringen aan dit systeem?
[ Voor 15% gewijzigd door Arethusa op 03-09-2007 12:20 ]
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Wat wil je ermee doen, voor veel mensen is een P3 nog ruim voldoende. Voor de ander is een C2Q pas de ondergrens...
Wat vind jij? Daar gaat het om.pm1 schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:14:
ik wou gewoon weten of het de moeite waard is om hem te kopen enzo
Wat vind jij?wat kan er beter wat moet er uit?
Wat vind jij?wat zijn positieve punten wat negatieve?
Ja, het lijkt me verstandig om een pc te kopen, deze uit elkaar te halen, en vervolgens een heel ander systeem samen te stellen.moet hij uit elkaar gehaald worden om er iets helemaal anders uit te bouwen ?
Nee, dan lijkt me zelf een systeem samenstellen slimmer. Sowieso lijkt me dat de beste keus, in plaats van een compleet systeem. Maargoed dat ben ik.
Ja, maar er is maar één iemand die ze kan beantwoorden, en dat ben jijzelf.die vragen kan je zelf toch ook opmaken
[ Voor 9% gewijzigd door RoD op 03-09-2007 12:22 ]
Maargoed.. je vertelt niet wat je ermee gaat doen en wat je budget is.. dan krijg je antwoorden zoals;
De processor had sneller gekund, bijv AMD Athlon64 X2 6400+
Er had 4GB geheugen in gekund.
8800GTX is veeel beter.
1TB harde schijf roxxx
Plextor DVD-RW!!
Schiet je niks mee op dus.
ik zal één simpele vraag stellen zou je op deze pc MOH AIRBORNE kunnen spelen
anyway ik ben niet zo bekend met ati kan me iemand wat meer uitleg geven over de grafische kaart
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
???? beter ik heb geruchten gehoord dat dat kaartje niet eens directx 10 ondersteuntJimster schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:21:
Wat is er nu anders in CSL?
8800GTX is veeel beter.
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Simpel, vergelijk de minimale reqs met de specs van dit systeem. Bekijk eventueel benchmarks en ervaringen met het spel.pm1 schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:21:
moet ik je gelijk in gevenik heb hier ook nog een paar P III die draaien en een P IV
ik zal één simpele vraag stellen zou je op deze pc MOH AIRBORNE kunnen spelende requirements voor de demo zijn nogal oversised.
Uitleg?anyway ik ben niet zo bekend met ati kan me iemand wat meer uitleg geven over de grafische kaart
Kijk eens naar de specs van dat kaartje. Bovendien zegt DX10 helemaal niks over de prestaties van het ding.pm1 schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:22:
[...]
???? beter ik heb geruchten gehoord dat dat kaartje niet eens directx 10 ondersteunt
[ Voor 17% gewijzigd door RoD op 03-09-2007 12:25 ]
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
2GB geheugen zou ook geen slechte keuze zijn. Ik denk dat je beter zelf een systeem kan ineenzetten op basis van jouw eisen. Zo hebben veel mensen bijvoorbeeld geen behoefte aan een TV kaart.
Overigens zijn de huidige midrange kaarten die DX10 ondersteunen niet snel genoeg om de toekomstige DX10 spellen op een fatsoenlijke manier te draaien. Staar je dus niet blind op DirectX 10 want de komende jaren wordt DirectX 9 nog zeker ondersteund.
[ Voor 24% gewijzigd door Admiral Freebee op 03-09-2007 13:30 ]
dat noem ik nu eens advies bedankt admiral freebeeAdmiral Freebee schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:27:
Het is een budgetsysteem wat je ook kan zien aan de prijs. De videokaart zit onboard en stelt qua 3D prestaties maar weinig voor. Je zal dus sowieso moeten investeren in een andere videokaart.
2GB geheugen zou ook geen slechte keuze zijn. Ik denk dat je beter zelf een systeem kan ineenzetten op basis van jouw eisen. Zo hebben veel mensen bijvoorbeeld geen behoefte aan een TV kaart.
Overigens zijn de huidige midrange kaarten die DX10 ondersteunen niet snel genoeg om de toekomstige DX10 spellen op een fatsoenlijke manier te draaien. Staar je dus niet blind op DirectX 10 want de komende jaren wordt DirectX 9 nog zeker ondersteund.
je hebt gelijk over die onboard ati maar voor zover ik weet steken ze er bijna nooit een agp of pci-x slot extra in
hoewel als je zelfs een nieuw systeem wil dat een beetje goed presteert je algouw 1000 euro mag gaan neertellen
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Volgens mij zijn er meer borden met een onboard kaart met een AGP of PCI-E slot dan borden zonder zo'n slot. (ik weet niet of je het verschil weet tussen PCI-E en PCI-X?)pm1 schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:00:
[...]
je hebt gelijk over die onboard ati maar voor zover ik weet steken ze er bijna nooit een agp of pci-x slot extra indus het zal een nieuw systeem worden vrees ik.
Dat hangt er helemaal af van wat je onder 'goed' verstaat.hoewel als je zelfs een nieuw systeem wil dat een beetje goed presteert je algouw 1000 euro mag gaan neertellen
Verwijderd
Dat ligt helemaal aan jezelf en maakt geen verschil uit tussen een eigen gemaakte of pre-build.pm1 schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:00:
[...]
dat noem ik nu eens advies bedankt admiral freebee
je hebt gelijk over die onboard ati maar voor zover ik weet steken ze er bijna nooit een agp of pci-x slot extra indus het zal een nieuw systeem worden vrees ik.
hoewel als je zelfs een nieuw systeem wil dat een beetje goed presteert je algouw 1000 euro mag gaan neertellen
Ik geef toe dat je jezelf wel extra in de hand moet houden als je hem zelf bouwt. Maar in elk geval is het als je zelf bouwt goedkoper dan als hem kant-en-klaar koopt.
Behalve bij speciale acties, waarbij de oude rommel weg moet natuurlijk, maar dat is dan weer low-end. Ik kan zo een goed presterend pc'tje samenstellen onder de 1000 euro, denk 800. Gewoon compromis sluiten.
Guess again...Heb al vaak genoeg moederborden gezien die geen agp of pci-e slot hebben alleen een paar pci sloten. Dell doet hier veel aan bij de goedkopere pc'sJimster schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:03:
[...]
Volgens mij zijn er meer borden met een onboard kaart met een AGP of PCI-E slot dan borden zonder zo'n slot. (ik weet niet of je het verschil weet tussen PCI-E en PCI-X?)
Computer says no
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Dit topic is gesloten.
![]()