Ik ben een liefhebber van een bepaald spel ( PES ) en van dat spel komt in oktober een nieuw deeltje uit.
In de specificaties die daar al van vrijgegeven zijn, staat dat het draait onder de resolutie 1280x720 ( 16:9 ).
Hij zal ook wel onder hogere resoluties draaien, maar dat gaat dan ten koste van de performance.
Mijn probleem is dat ik - ondanks goede hardware - die resolutie niet heb.
Ik heb een Syncmaster 206BW 20 inch monitor.
Mijn videokaart is een ASUS EN8600GTS ( driver: Nvidia Geforce 8600 GTS ).
Het gekke is dat in het lijstje resoluties dat Windows XP aangeeft, staat wel een hogere resolutie van 16:9, namelijk 1600:900, maar ja, zoals gezegd, dat gaat ten koste van de performance.
Ik heb twee vragen:
1. Is dit een probleem van mijn monitor of van mijn grafische kaart? Of nog iets anders?
2. Is dit te verhelpen?
Graag jullie antwoord
In de specificaties die daar al van vrijgegeven zijn, staat dat het draait onder de resolutie 1280x720 ( 16:9 ).
Hij zal ook wel onder hogere resoluties draaien, maar dat gaat dan ten koste van de performance.
Mijn probleem is dat ik - ondanks goede hardware - die resolutie niet heb.
Ik heb een Syncmaster 206BW 20 inch monitor.
Mijn videokaart is een ASUS EN8600GTS ( driver: Nvidia Geforce 8600 GTS ).
Het gekke is dat in het lijstje resoluties dat Windows XP aangeeft, staat wel een hogere resolutie van 16:9, namelijk 1600:900, maar ja, zoals gezegd, dat gaat ten koste van de performance.
Ik heb twee vragen:
1. Is dit een probleem van mijn monitor of van mijn grafische kaart? Of nog iets anders?
2. Is dit te verhelpen?
Graag jullie antwoord