[meet] zondag 16 september Rotterdam

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 11:22
Het is een hele zomer erg rustig geweest wat meets betreft. De laatste paar weken zijn er een aantal kleine meets langsgekomen. Dus vandaar dat ik eens wilde kijken of een grotere meet op poten gezet kan worden.

De lokatie is Rotterdam, de datum is 16 september (dat is een zondag). Ontmoetingstijd wil ik stellen op 10 uur in de ochtend, zodat we een mooie lange dag tot onze beschikking hebben om rond te lopen, te fotograferen en gewoon gezellig met elkaar te kletsen.

Inschrijven kan op de volgende link http://www.meeting-manager.nl/196/

Overzicht van de inschrijvingen
Afbeeldingslocatie: http://www.meeting-manager.nl/196/days.png

Paar kleine puntjes die nog wel belangrijk zijn.
Ik zelf ben nog nooit in Rotterdam geweest, dus ik heb geen flauw idee wat er te doen is, wat de mooie plekjes zijn, welke route je het beste kan lopen. En waar je lekker kan eten met een grote groep zonder dat het stervensduur wordt.

Dus als er mensen zijn die Rotterdam wel kennen, geef wat informatie door zodat we er een leuke dag van kunnen maken.

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:27

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Aangemeld enzo Wolf :)
Klinkt erg leuk, en zal er zijn.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Bookmarked...

Ik wacht even af wat de plannen zijn.

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik woon in Rotterdam, misschien kom ik ook wel.. ff kieken :)

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-01 16:26

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Ongetwijfeld kan ik nog wat van deze dag opsteken.

Even onder voorbehoud (werk enzo).

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2025
Ik kom :) woon dr praktisch, dus hey! :+

Verwijderd

Rotterdam is veel industrie en scheepvaart als ik het goed heb.

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03-2025

qadn

Pinnacle of Perversion

BE: niet noodzakelijk, het KAN als je het wilt.
Ik kom zelf misschien, eerst maar eens zien hoe/wat.

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

ThunderNet

Flits!

Lijkt me opzich intressant, maar om 10u is gewoon niet te doen voor mij. Ik moet helaas verstek gaan dus :(

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:37

Rudedadude

Maybe we were born to run

Ik woon in Rotterdam, en hey, ik ben dat weekend er precies niet (dat is me al eerder met meets in Rotterdam overkomen). Ik weet dus zo ongeveer wel wat er waar in Rotterdam te vinden is.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Op zich wel leuk, om zo meetings achter elkaar aan te plakken. Kan die dag helaas niet, maar hou het topic in de gaten, mocht het wat worden kan er altijd wat worden geregeld :P

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01 08:41

Nik

Ik zal denk ik ook wel even komen kijken. Lijkt me erg leuk om eens wat met straatfotografie te gaan doen. En ik zie dat Henk ook komt (neem die 70-200 mee wil je :P).

Hopelijk ben ik dan van mijn keelontsteking af (ja, het is weer bingo bij me).

10 uur is echter wel wat vroeg (11 uur komt mij beter uit, maargoed, we zien wel).

[ Voor 14% gewijzigd door Nik op 03-09-2007 15:45 ]

Verwijderd

Leuk, ik ben er wel bij denk ik :)

• Wolfensteijn
Voor mensen die er niet om 10 uur kunnen zijn, telefoon nummers zullen worden uitgewisseld, en dan kom je toch gewoon wat later? Lijkt mij geen probleem te zijn ;)

Verwijderd

Welja, ik ben er wel weer :P Misschien tussen de midden/avond nog een nabijgelegen natuurgebied doen tijdens de zonsondergang en dan weer na zonsondergang architectuur doen met de mooie luchten?

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:42:
Hee baasje, gaan wij ook :z

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Is in de buurt, dus wie weet kom ik ook wel :P

• Nik

Nik

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:38:
Welja, ik ben er wel weer :P Misschien tussen de midden/avond nog een nabijgelegen natuurgebied doen tijdens de zonsondergang en dan weer na zonsondergang architectuur doen met de mooie luchten?
Leuk idee ja!

• Henk
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:42:
We hebben gelukkig ook helemaal geen architectuur hier :P

* Henk Gsjosh ook even hierheen schopt

[ Voor 9% gewijzigd door Henk op 03-09-2007 20:10 ]

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

* Josh roept dat Rotterdam lelijk is en rent hard weg.

Maarja, het is wel dichtbij dus ik kom denk ik wel :+.

[ Voor 30% gewijzigd door Josh op 03-09-2007 20:16 ]

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Ik wil ook komen! Maar ik kan nu nog niet met redelijke zekerheid zeggen of het gaat lukken. ;)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-01 23:21
Hehe, leuk. Waar gaan jullie de resultaten posten? Ben nl. wel erg benieuwd naar de foto's die jullie maken! Ik vind persoonlijk R'dam een vreselijke rot stad :+. Misschien dat wat mooie foto's daar wat verandering in kan maken.

En ja ik woon er :) .

[ Voor 15% gewijzigd door SirNobax op 03-09-2007 22:00 ]

Pentaxiaan

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
SirNobax: Rotterdam is dan misschien een rotstad, maar fotografisch gezien vind ik het een top stad. Zoveel mooie fotolocaties. Jammer genoeg ben ik dan niet in de buurt.

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ah, ik woon vlakbij Rotterdam, maar dat weekend ben ik er dus jammer genoeg niet, anders had ik wel langs gekomen.

Ik bookmark het topic wel even, mocht de datum nog veranderen. Alhoewel ik eigenlijk pas in oktober weer tijd heb op de zondag.

• endless
  • Niet online
Aangezien de meet in het hoge noorden 14 km lopen vanaf 10 uur 's ochtends betekent, denk ik dat dit een beter idee is.

Weet alleen nog niet of 16 sept. uitkomt.

• Korras
  • Laatst online: 18-12-2025
hey, verrek, ik sta ook ineens op de lijst.. :P

hoewel een rit vanaf lelystad / amsterdam erg welkom zou zijn.. maar dat zien we dan wel weer.

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Korras, ik rijdt vanuit Amsterdam :)
Dus meerijden hoeft geen probleem te zijn lijkt me :)

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Meetingkje in de buurt! Geinig!

nadelen; [list]• datum kan ik bijna zeker weten niet (moeders jarig)
• en voor een zondag is het onchristelijk vroeg (wie blijft er thuis op de bank zitten op zaterdag avond?)

magoed, ik houd het in de gaten, wellicht ben ik toch nog in de buurt. Heb iig een paar nummers van mensen die iig komen, dus wellicht kom ik later....

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• Nik

Nik

Is er al iets bekend over de lokatie waar we afspreken? Anders moet je gaan denken in termen zoals Zuid Plein, volop parkeergelegenheid én de metro voor je neus. Of richting CS, makkelijk voor mensen die met de trein komen.

Ik moet ook even uitzoeken of er een soort van dagkaart is, aangezien mijn OV studentenkaart in het weekend niet geldig is...

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:54

YellowCube

Wait...what?

GsJosh schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:15:
* YellowCube roept dat Rotterdam lelijk is en rent hard weg.

Maarja, het is wel dichtbij dus ik kom denk ik wel :+.
ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die Rotterdam lelijk vinden.
Ik vind het echter wel meevallen. Er zijn gewoon veel gebouwen die nog stammen uit de jaren 50 (wederopbouw) en die moesten niet al te fraai en mooi worden. Gewoon strak en zakelijk.
Dat vind ik wel wat hebben.

Anyways...16 september gaat mij zoals het er nu uitziet niet lukken.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

Je moet natuurlijk wel enigszins sarcasme erin ontdekken ;). Ik komt regelmatig in Rotterdam en ik vind verschillende gebouwen foeilelijk (station dat nu gesloopt wordt bijvoorbeeld) maar aan de andere kant ken ik behoorlijk wat gebouwen waar ik van vind dat ze erg mooi zijn of in ieder geval apart. Rotterdam is gewoon erg uitzonderlijk qua architectuur (door de oorlog). Waar Den Haag, Utrecht en Amsterdam redelijk met elkaar te vergelijken zijn is Rotterdam dat niet, dat maakt het in mijn ogen wel interessant.
proller schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 06:36:
Is er al iets bekend over de lokatie waar we afspreken? Anders moet je gaan denken in termen zoals Zuid Plein, volop parkeergelegenheid én de metro voor je neus. Of richting CS, makkelijk voor mensen die met de trein komen.

Ik moet ook even uitzoeken of er een soort van dagkaart is, aangezien mijn OV studentenkaart in het weekend niet geldig is...
Het gebied Zuid Plein is nou niet echt bijster interessant om te meeten. Natuurlijk is het handig voor mensen om de auto ergens bij een metrostation te zetten. Sowieso stel ik voor de als we door de stad gaan reizen en het is niet per voet (wat erg goed te doen is) dan wel per metro. Misschien dus een strippenkaart meenemen?

[ Voor 43% gewijzigd door Josh op 04-09-2007 08:08 ]

• Henk
GsJosh schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 08:05:
Je moet natuurlijk wel enigszins sarcasme erin ontdekken ;). Ik komt regelmatig in Rotterdam en ik vind verschillende gebouwen foeilelijk (station dat nu gesloopt wordt bijvoorbeeld) maar aan de andere kant ken ik behoorlijk wat gebouwen waar ik van vind dat ze erg mooi zijn of in ieder geval apart. Rotterdam is gewoon erg uitzonderlijk qua architectuur (door de oorlog). Waar Den Haag, Utrecht en Amsterdam redelijk met elkaar te vergelijken zijn is Rotterdam dat niet, dat maakt het in mijn ogen wel interessant.

[...]

Het gebied Zuid Plein is nou niet echt bijster interessant om te meeten. Natuurlijk is het handig voor mensen om de auto ergens bij een metrostation te zetten. Sowieso stel ik voor de als we door de stad gaan reizen en het is niet per voet (wat erg goed te doen is) dan wel per metro. Misschien dus een strippenkaart meenemen?
Voor de korte stukjes is de metro inderdaad interessant, zoals bijvoorbeeld wilhelmina-pier --> beurs ofzo...

Ik heb alleen zo'n takkehekel aan het OV... en zeker als ik dr voor moet betalen :+

En waar te meeten? tsja, het huidige CS is een bouwput galore, dus ik weet niet of dat zo'n goed idee is... misschien station blaak of metrostation beurs?

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

GsJosh schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 08:05:
het sarcasme was duidelijk hoor. :)
wilde uiteindelijk mijn mening over Rotterdam even kwijt.

Ik vind het oude stationsgebouw juist wel interessant, maar dat komt pas nadat je erachter bent gekomen waarom de architect nu juist tot die keuze van ontwerp gekomen is.
Maargoed..vergeet overigens niet om de metro richting Kralingen te pakken (Voorschoterlaan, Gerdesiaweg) en daar een beetje door de straten te struinen.
En uiteraard Delfsthaven en dan via het Lloydkwartier richting de Euromast en dan via het park en de Veerhaven naar de Erasmusbrug.

[ Voor 36% gewijzigd door YellowCube op 04-09-2007 08:35 ]

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Verwijderd

Skyline Rotterdam lijkt me wel statiefwaardig? :P Is er geen punt in de haven met een mooi uitzicht voor zoiets in de avond?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 08:37 ]

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

als je zin hebt om ervoor te gaan, ga dan naar de Brienenoordbrug. Dat is wel zo'n beetje het mooiste punt om de skyline in de avond te bekijken.

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:37

Rudedadude

Maybe we were born to run

Midden op de Willemsbrug richting de Erasmusbrug is ook erg mooi, of idd nog een stukje verder richting Brienenoord aan de maasboulevard, dan krijg je zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v346/rbkaptein/911.jpg

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• Wolfensteijn
Even een vraagje, kan je uberhaupt wel op de Brienenoordburg komen met je camera en statief? En zo ja, hoe dan? :)

Verwijderd

16 september is autovrije zondag en de start van het Rotterdamse klimaatfestival (http://www.klimaatfestival.nl/). Genoeg te doen dus die dag, als je maar niet met de auto gaat :D

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 10:25 ]

• endless
  • Niet online
^^ Autovrij is toch geen verplichting, volgens mij is de stad ook niet afgesloten ofzo?

Anyway, R'dam is wel erg tof voor fotografie vind ik.
Je hebt de oude gebouwen van de Holland America lijn nog liggen..
De euromast, druk centrum (elke zondag koopzondag), sowieso zijn de meeste dure kantoorpanden wel leuk voor architectuurfotografie.. Kubuswoningen zijn ook leuk natuurlijk. Zelfs van de trams (en het gedoe er omheen) kun je leuke fotografische dingen doen.
Het water is ook wel nice!

edit:
Op de Autovrije Zondag 16 september zijn de Coolsingel en de Schiedamsedijk afgesloten voor autoverkeer en worden omgedoopt tot Klimaatboulevard, CO2l-singel en Schiedamse pad.
Dus je kunt wel gewoon in R'dam komen en parkeren enzo.

Ook tof voor fotografie:
De afsluiting voor autoverkeer betekent overigens niet dat er geen auto te zien is. Milieuwethouder Mark Harbers geeft om 13.40 uur het startsein voor het officiële FIA snelheidsrecord van de Formula Zero, de duurzame racewagen op waterstof.
Wat ook leuk is:
Een van de hoogtepunten van het Klimaatfestival is de recordpoging jumpstylen. Jumpstyle is een muziekstijl in de elektronische dansmuziek, vooral bekend geworden door de bijbehorende dans. Het is de bedoeling dat op de Autovrije Zondag de hele CO2l-singel vol staat met jumpende mensen onder leiding van niemand minder dan de DJ’s Jeckyll & Hide. Als dat lukt, komt Rotterdam in het Guiness Book of Records te staan. De recordpoging start om 17.00 uur en wordt begeleid door burgemeester Ivo Opstelten.

[ Voor 54% gewijzigd door endless op 04-09-2007 10:47 ]

• Nik

Nik

Kijk, veel mensen, veel doe dingen, en lekker op straat rennen met je camera :P

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:25:
16 september is autovrije zondag en de start van het Rotterdamse klimaatfestival (http://www.klimaatfestival.nl/). Genoeg te doen dus die dag, als je maar niet met de auto gaat :D
Omfg nee hé....
Allemaal bomenknuffelaars bij elkaar ofzo ? :/
En je mag niet met de auto de stad in ? :X

Verwijderd

endless schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:40:
^^ Autovrij is toch geen verplichting, volgens mij is de stad ook niet afgesloten ofzo?
De stad is niet geheel afgesloten. Uit mijn hoofd gaat het om De Boompjes, Coolsingel en Schiedamsedijk, maar daardoor ben je in het centrum wel beperkt in je vrijheid, en als het weer nooi is, zal het in het OV ook wel slecht toeven zijn omdat de mensen die bewust naar het festival gaan met het OV komen.

Verwijderd

Priyantha Bleeker schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:43:
[...]

Omfg nee hé....
Allemaal bomenknuffelaars bij elkaar ofzo ? :/
Nou ja, ze gaan een recordpoging jumpstyle doen, en een of andere race op een achtste mile met een waterstofkart, dus dat zal wel meevallen. Ik denk dat het nog wel leuk kan zijn om te fotograferen ook. In ieder geval goed om je pan techniek te oefenen :)

Ik waarschuw alleen maar dat je niet denkt even naar de boompjes te rijden om daar wat foto's van de skyline te maken voordat je naar Delfshaven gaat en om moet rijden omdat de grote verkeersaders dicht zijn.

• Muse
  • Niet online
Volgens mij zijn er al genoeg mensen die op de 16e niet kunnen om een 2e meeting op een geschikte datum te organiseren. :+

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
ik weet nog niet zeker of ik kan maar ik ga deze zeker even onthouden

PS een goed en redelijk goedkoop restaurant is de Concordia op de (je raad het nooit) Avenue Concordia

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Voor de mensen die van drukte houden is volgens mij die dag in het centrum genoeg te doen. Alleen afspreken met een groep is een stuk lastiger. Kun je beter die drukke delen skippen en hele andere zaken gaan vastleggen. Maar goed, komt er op neer dat er een hoop mensen naar Rotterdam komen, parkeren moeilijk word en het OV lekker druk is. Ben blij dat ik die dag niet kan :P.

Iemand wel interesse voor een Rotterdam meet maar dan een andere datum? Lijkt me wel leuk namelijk!

• Muse
  • Niet online
jules schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 11:29:
Voor de mensen die van drukte houden is volgens mij die dag in het centrum genoeg te doen. Alleen afspreken met een groep is een stuk lastiger. Kun je beter die drukke delen skippen en hele andere zaken gaan vastleggen. Maar goed, komt er op neer dat er een hoop mensen naar Rotterdam komen, parkeren moeilijk word en het OV lekker druk is. Ben blij dat ik die dag niet kan :P.

Iemand wel interesse voor een Rotterdam meet maar dan een andere datum? Lijkt me wel leuk namelijk!
Ehh ja, ik dus. :) Voor de maand september zit ik echter al vol in de weekenden.

• avdl72
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik weet nog niet of ik ook kom die dag.

Wellicht is deze LINK wel handig :P

NL | BYD Atto3 | Bambu Lab X1C | SolarEdge | Homey Pro | Zendure SolarFlow 2400 AC | Panasonic multi split airco's

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

YellowCube schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 08:34:
[...]

het sarcasme was duidelijk hoor. :)
wilde uiteindelijk mijn mening over Rotterdam even kwijt.

Ik vind het oude stationsgebouw juist wel interessant, maar dat komt pas nadat je erachter bent gekomen waarom de architect nu juist tot die keuze van ontwerp gekomen is.
Maargoed..vergeet overigens niet om de metro richting Kralingen te pakken (Voorschoterlaan, Gerdesiaweg) en daar een beetje door de straten te struinen.
En uiteraard Delfsthaven en dan via het Lloydkwartier richting de Euromast en dan via het park en de Veerhaven naar de Erasmusbrug.
Die architect is niet voor niets de meest gesloopte architect van het moment ;) .

De brienenoord is te ver weg om zomaar even met een meet heen te gaan.
Ik eis dat we daar op dat moment niet heen gaan! :P

[ Voor 10% gewijzigd door Josh op 04-09-2007 18:01 ]

• Oxi
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Jumpstyle meuk doe je maar in je eentje endless. :P

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• endless
  • Niet online
Het gaat me niet om de jumpstyle, het gaat me om een recordaantal springende mensen!

• Muse
  • Niet online
endless schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:49:
Het gaat me niet om de jumpstyle, het gaat me om een recordaantal springende mensen!
Zolang ze jumpstyle doen, ziet het er nog steeds dom uit... :+

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

hmz, idd, heb al vaker kansloze pogingen gezien om dat gekke dansje op de gevoelige sensor vastgelegd te zien krijgen in het party topic, keer op keer zag het er niet uit....

• Nik

Nik

Zegt dat wat over het dansje of over de fotograaf? :+

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik denk toch dat we niet meegaan. Om de een of andere manier trekt Rotterdam niet echt. Het is best een behoorlijk eind weg voor ons en ik ben er zelf een keer geweest en vond het allemaal toch erg industrieel.

Voor degenen die wel gaan, veel plezier :)

• openbook
  • Niet online
Mag ik jullie als lurker hier op wijzen:
Fotomarathon in Rotterdam 22 september.

[ Voor 6% gewijzigd door openbook op 05-09-2007 14:09 ]

• Nik

Nik

Zaterdags moet ik werken, helaas :) Dus vandaag dat deze dag me juist wél trekt :)

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

./laat
deze zag ik nog mooi op tijd, wellicht dat ik nog op plekjes belandt die ik nog niet ontdekt heb ik R'dam.

Van klussen krijg je grijze haren

• Wolfensteijn
Of misschien krijg je door ons een ander beeld van plekjes die je al wel kende. En kan je ons leuk naar de mooie plekjes leiden ;)

Ik heb voor een zondag gekozen omdat er op zaterdag altijd mensen zijn die moeten werken. Voor de rest is het gewoon gezellig, en als je komt is het goed, als je niet kan, is het ook goed :)

* Wolfensteijn heeft er zin in.

• Executor16
  • Niet online
YellowCube schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 08:38:
als je zin hebt om ervoor te gaan, ga dan naar de Brienenoordbrug. Dat is wel zo'n beetje het mooiste punt om de skyline in de avond te bekijken.
Pas nog foto's gemaakt daar :P

[ Voor 32% gewijzigd door Executor16 op 25-12-2013 14:13 ]

• Nik

Nik

Nou, wie gaat het hele plan in elkaar schroeven? Want de deadline komt aardig dichtbij :)

• endless
  • Niet online
Ik denk Wolfensteijn! :p
Maarre.. Niet te vroeg hè, ik hou van uitslapen in mijn weekend!

Verwijderd

Waar gaan we meeten? Verder komen we er vast wel uit . . groots plan is niet echt nodig, zolang we maar een plek hebben waar we afspreken zodat iedereen elkaar kan vinden? :)

• Wolfensteijn
Rotterdam CS is makkelijkste punt om te ontmoeten, voor zowel mensen die met het OV komen, als die met de auto komen. Geen idee of er een net ontmoetingspunt is daar, maar dat komt vast wel goed.

11:00 lijkt mij een mooie tijd, ik weet dat ik 10:00 in het TS heb gezet, maar het is weekend, dus geen gestress op de vroege zondag ochtend aub :P. Zodra we een beetje compleet zijn gaan we lopen, en dan zien we wel waar we uitkomen.

Wat eten en dergelijke betreft, ik sta open voor suggesties, maar ik ga waarschijnlijk rond een uur of 5 even langs een fastfood ding en dan door naar huis. School, werk, en andere projecten kosten nogal wat tijd. Dus ik wil gegarandeerd op tijd thuis zijn.

Op het station even langs een VVV of iets dergelijks, voor een klein kaartje van Rotterdam, dan vinden we vast wel mooie dingen om vast te leggen.

• Nik

Nik

Food: Mac :)

• Henk
Beter plan, één van de vele Beren eetcafé's... deed het in het verleden iig altijd erg goed voor me :)

Ik weet alleen niet meer met zekerheid of ik nog ga komen...

• endless
  • Niet online
Food: Ligt eraan wie er zijn, en wat de voorkeur atm is.
Eten komt altijd wel goed.

Ik ben trouwens ook 'redelijk' optijd weg waarschijnlijk, want het is BredaBarst (in Breda.) en daar wil ik ook nog foto's gaan schieten 's avonds.

@ hieronder:
De line-up is ook niet slecht.. Je hebt ook nog BredaBeats in Breda. Zie www.bredabarst.nl voor meer info.

[ Voor 20% gewijzigd door endless op 11-09-2007 23:17 ]

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

mm Bredabarst klinkt wel interesant eigenlijk :)

Verwijderd

Ik ga hem afzeggen, helaas, maar ik kom om in het werk en Rotterdam kan me niet genoeg boeien om 250km te rijden als er zo weinig bekenden komen :) Helaas, maar ik zwaai af :)

• Henk
En voor mij ook definitief, idem.

Ben net begonnen met nieuwe baan en deeltijd studie, plus plannen voor zaterdagavond, dus om zondag dan ook nog vol te plannen...

• Wolfensteijn
Ik heb er zelf lang over na moeten denken, maar ik ga helaas ook niet meer mee. Ja, ik weet het, ik ben de organisator, maar zoveel verlies je er niet aan, ik ken de weg ook niet.

Het weekend zelf is gewoon te druk voor mij, ben niet helemaal lekker op het moment, overspannen, snel vermoeid en dergelijke. En ik merk nu al dat ik opzie tegen het volledige weekend. Dat is niet goed, dus dan maar geen meeting.

Sorry mensen, en voor diegenen die nog wel gaan, veel plezier.

• endless
  • Niet online
Mja.. Als Sander, Henk en de TS niet meer gaan, en omdat ik al twijfelde, dan ga ik ook niet..

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-01 16:26

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Hoewel ik graag een keer met jullie mee had willen gaan, lukt het niet om zondag aanwezig te zijn.

Voor degenen die alsnog gaan, 't is autoloze zondag op de Coolsingel e.d. en ik heb begrepen dat er het één en ander wordt georganiseerd.

Have phun!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

* jules zit te denken aan begin oktober ergens een meeting in rotjeknor, moet bij mij kwa tijd wel mogelijk zijn. En liever een zaterdag dan een zondag, omdat ik op zaterdag avond/nacht vaker werk ;). Zondag is hier uitbrak/slaap dag van de gehele week. Dan slaap ik gerust 1,5 keer van dat wat normaal benodigd is...

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

Jules: als dat niet heet eerste weekend van oktober is lijkt mij dat een prima idee.
Ik wou net melden dat ik toch echt niet kan morgen, vanwege een opening van een tentoonstelling.

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

gezien het verloop van deze draad is mijn lol in een meet gedaald tot nul. veel plezier met zijn allen maar ik heb er zo geen zin in.

Van klussen krijg je grijze haren

Verwijderd

Er komen helaas een aantal mensen niet, maar ik zie niet wat er zo verkeerd is gegaan dat meteen je lol eraf is? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2007 00:52 ]

• Korras
  • Laatst online: 18-12-2025
er komen al een hoop mensen niet, en ik heb ook andere dingen die ik kan gaan doen, dus ik zeg bij deze ook af.

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

• Executor16
  • Niet online
Ik ga gewoon, het is maar een paar haltes met de tram :P

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Zo ik ben zojuist thuis gekomen, en ben BRAK !!!!!
Ik zal wel even speciaal voor onze lieve Wolf mijn wekker op 9 uur zetten(je hebt me nummer ;)) en als ik dan niet al té brak meer ben...zal ik er zijn ;)
Misschien anders iets later, maar komt wel goed :)
Neem aan dat we sowieso gaan eten met z'n allen, dat wil ik iig sowieso niet missen :P

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

De brakheid :X

Ik ga lekker doorslapen :)
Bel wel zodra ik wakker ben en klaar ben om te gaan ;)
Tot vanavond dan maar ;)

• endless
  • Niet online
Priyantha Bleeker schreef op zondag 16 september 2007 @ 09:15:
De brakheid :X

Ik ga lekker doorslapen :)
Bel wel zodra ik wakker ben en klaar ben om te gaan ;)
Tot vanavond dan maar ;)
Priyantha.. Als je wakker wordt zou ik eerst het topic lezen als ik jou was.. :p
Want ehm.. Zelfs Wolf, de TS, gaat ook niet meer.. Geloof ik.

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Ah nou ik zie het ja...
Nouja dan geen meet ;)
Tsja een Zondag is ook de minst ideale dag...
De werkende en naar school gaande tweakers moeten Maandag over het algemeen weer vroeg op ;) Ik iig wél, moet toch vroeg opstaan om naar me werk te gaan ;)
Zaterdagen zijn wat dat betreft het meest ideaal :)

Tot de volgende meet dan maar :W

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:59
Priyantha Bleeker schreef op zondag 16 september 2007 @ 13:17:
Ah nou ik zie het ja...
Nouja dan geen meet ;)
Tsja een Zondag is ook de minst ideale dag...
De werkende en naar school gaande tweakers moeten Maandag over het algemeen weer vroeg op ;) Ik iig wél, moet toch vroeg opstaan om naar me werk te gaan ;)
Zaterdagen zijn wat dat betreft het meest ideaal :)

Tot de volgende meet dan maar :W
En de tweaker welke naar school gaat en een weekend baan heeft is dat weer niet ideaal 8)

huidige opstelling

Pagina: 1