Voor de rest mooie foto's alleen jammer dat niet alles er helemaal opstaat zoals bij 12.
Die had dus net heel iets later gemogen.
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Bij 7 stond een friet tent in lichter laaien, geen auto helaas
Ben het met Daywalk3r eens.Daywalk3r schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:34:
WAt was er bij 7 gebeurd?
Voor de rest mooie foto's alleen jammer dat niet alles er helemaal opstaat zoals bij 12.
Die had dus net heel iets later gemogen.
Ook bijvoorbeeld op foto 3 is dat bord wel erg storend. (Bruno Junqueira - Toevallig heb ik die foto ook ongeveer... en ineens heeeeel scherp...)
enne... die Ferrari zag ern na een paar rondjes ook niet meer zo uit :

Maar... petje af... Ik heb op de GT-tribune gezeten... +/- 1000 foto's gemaakt... en er zitten toch wel een paar goede bij (wel meer dan een paar) (heb die camera net voor de 3'de dag uitzitten proberen...
[ Voor 20% gewijzigd door d-motion op 03-09-2007 15:33 ]
Die ferrari heb ik ook nog vast gelegd
Fotos zijn alleen verkleind overigens
maak dan gewoon even je eigen testcase aan. Wel zo makkelijk.
edit: foto's vervangen door links....als topicstarter wil dat ik ze weghaal even zeggen dan haal ik ze weg...
[ Voor 68% gewijzigd door YellowCube op 04-09-2007 10:08 ]
I don't drive fast, I only fly low!
vervang foto's wel even door linkjes...
maak dan gewoon even je eigen testcase aan. Wel zo makkelijk.
[ Voor 27% gewijzigd door YellowCube op 04-09-2007 10:08 ]
I don't drive fast, I only fly low!
Contrastloos? ik heb serieus een flinke bult contrast toegevoegd en levels goed onderhanden genomen, hier vallen er alle donkere plekken al helemaal weg.proller schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:16:
Beetje topic kaping zo he? Verder vind ik je foto's erg contrastloos. Misschien toch eens spelen met levels enzo.
Nog meer mensen die vinden dat ze meer contrast kunnen gebruiken?
edit:
Hmm ik zie nu idd dat de grote versies er nogal contrastloos uit zien
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 18:31 ]
Wybe Pieter
Daarom heb ik hem ook gepost ja, ik krijg het gevoel of je door die auto word mee getrokken in die bocht ofzo.Wybl schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 23:04:
Ik weet niet. Ze zijn allemaal een beetje hetzelfde. Wel mooi maar niet zo spannend. Ik vind echter foto 12 wel heel tof. Dat de achterkant van de auto een beetje mist vind ik juist niet storend. Ik weet niet precies waarom maar het lijkt echt cool. Jammer van het dual tone gras maar verder vind ik hm erg goed.
Wybe Pieter
ze zijn eentonig omdat die de eerste keer is dat ik op een circuit stond en ik hoofd zakelijk bezig ben geweest met het oefenen van pannen, volgens keer de nadruk eens leggen op variatie/spanning.