Keuze plasma , lcd, merk .. kortom wat raad nodig!

Pagina: 1
Acties:
  • 882 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231898

Topicstarter
Gegroet allemaal, dit is mijn eerste post op het tweakersforum!

We zijn van plan een nieuwe televisie te halen zo snel mogelijk, maar weten niet welk merk, plasma of lcd, en of hij goed is enzo...

Daarom had een vriend me aangeraden hier eens om raad te vragen.

wat ik zoek:

- degelijk merk; had wat rondgezocht op internet en panasonic, samsung , phillips zijn denkek zowat de bekendste merken, maar het mogen ook andere zijn, ken niet zoveel van de kwaliteit van de lcd of plasmas van de merken.

- een redelijk nieuw model. 2007 dus ;)
- 32'', of 80-82 cm diagonaal. ( het probleem is.. hij moet in zo een kast geplaatst worden.. en mag met standaard maximum 65 cm hoog zijn)
- HDReady of fullhd.. ken verschil niet of kwa prijs, aandbod..
Is er ook een manier om de televisie te bevestigen aan iets zodat de poot eronder uit kan. dan kan ik een groter scherm nemen.. aan de muur kan hij niet vastgemaakt worden maar een "grijparm" ofzoiets ( weet niet wat er allemaal bestaat :) ) kan wel geplaatste worden (het is een diepe kast).

- plasma of lcd ? wat is het beste beeld kwaliteit ( normaal tv kijken, dvd, .. ) zoek dus eentje met een goede kwaliteit ; had wat rondgekeken zo, maar overal heet alles anders bvb bij philips, pixel plus 3 HD enzo maar bij samsung vind ge da weer onder ene andere naam dus kwam er niet echt wijs uit :/

- geluid , ja liefst zo goed mogelijk natuurlijk ;)

-prijs niet zo heel belangrijk , zal zegge 1600 ofzo max mag get meer , minder mag altijd zoek gewoon een kwaliteits tv , met scherp beeld ;) (als die bestaat :*) )

dus welke tv's raden jullie me aan?

ook algemene info op wat ik zeker moet letten enzo van eigenschappen dat hij zeker moet hebbe voor toekomst enzo is ook zeer welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Er zijn hier verschillende topics over tv`s van de merken die jij nu aangeeft. Verder kan je zelf ook wel wat vooronderzoek doen. Of wil je gewoon dat wij zeggen wat jij wilt :)

Lees wat topics door, kijk wat jouw mooier lijkt en haal je tv ;)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja ik heb al die topics doorlezen , maar pff weet gewoon niet wat goed is . ben een echte "noob" op het gebied van televisies. zocht gewoon wa raad van goeie modellen, ma zal maar es die topics nog es doorgaan zekers. bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12019

Als het zo'n oude diepe tv kast is zou ik gewoon een normale 32inch beeldbuis nemen,is nog altijd het beste beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-04 00:35
Als die 32" een harde eis is, kun je zo al een aantal vragen beantwoorden. De huidige plasma tv's beginnen allemaal pas vanaf 37" (slechts enkele modellen, de meeste zijn > 40").
Ook full hd schermen beginnen pas vanaf 37" .

Ik zou gewoon eens in een winkel met voldoende aanbod gaan rondkijken. Dan kun je zelf best een redelijk beeld vormen van welke modellen je interessant vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
je hebt gelijk die 32'' is idd moelijk te vindne, zonder poot past een 40"

dus als er een manier is om die tv op te hangen zonder poot zou het probleem opgelost zijn.. is er een manier om die bvb met een arm ofzo wat je kan uittrekken ofzo te bevestigen. weet niet of dit bestaat, want heb wel al zo'n arm gezien met zo een plateau voor een gewone tv op te zetten. Enig id iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78369

samsung 42" C91 of Q91 is goed. Ik heb zelf de C91 en ben niet anders dan tevreden. Ok hij is niet Full hd maargoed dat heb ik ook niet echt nodig. Dat komt over een aantal jaar wel weer. Wanneer de standaard wat meer standaard is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
ophangbeugels in overvloed (vogels bijvoorbeeld), ook uitrekbare.
Je kan dus zonder voet dan wel bv een 37 inch plasma hangen.
Voor gewoon tv kijken (gewone kabel of zelfs digitale) en wat dvd's kijken ben je perfect met een Panasonic 37PV70 (rond de 1100 euro ofzo). Wil je je budget echt opgebruiken dan heb je nog de 37PV700.
Check de topics toch nog maar eens ;)
Pagina: 1