Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Heb de nieuwste live!ware natuurlijk al wel geinstalleerd.
niemand? Ik wil met mijn nieuwe stuurtje spelen
Verwijderd
Je moet ACPI uitschakelen. Door ACPI worden krijgen alle PCI-devices hetzelfde IRQ (meestal IRQ9). Niet alle hardware is daar blijkbaar op berekend.
Rechtermuisknop op 'My computer' > Properties > Hardware > Device Manager > '+' naast Computer. Rechtermuisknop op de tekst > Properties > Update driver
Vink 'Display a list of...' aan > Next > Vink 'Show all hardware...' aan > Next.
Kies 'Standard PC' bij Models en druk op Next.
Let op. Hij gooit nu wel je volledige config eruit. Je moet nu opnieuw opstarten, vervolgens 'vindt' Windows al je hardware en heeft elk PCI device z'n eigen IRQ.
Ik heb dezelfde config als jij en bij mij werkte het perfect! Succes.
Rechtermuisknop op 'My computer' > Properties > Hardware > Device Manager > '+' naast Computer. Rechtermuisknop op de tekst > Properties > Update driver
Vink 'Display a list of...' aan > Next > Vink 'Show all hardware...' aan > Next.
Kies 'Standard PC' bij Models en druk op Next.
Let op. Hij gooit nu wel je volledige config eruit. Je moet nu opnieuw opstarten, vervolgens 'vindt' Windows al je hardware en heeft elk PCI device z'n eigen IRQ.
Ik heb dezelfde config als jij en bij mij werkte het perfect! Succes.
Verwijderd
sommige game devices worden niet goed gedetecteerd door directx 8 - installeer directx 8a (de enige update in de A versie tov de normale directx 8 is dus extra/verbeterde game device ondersteuning)
Pagina: 1