Toon posts:

Welke versie Detonator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het gebruik van Detonator 3 ging ik 100 3dmarks omhoog. :)

Maar ik zie dat er al veel nieuwere versies zijn van Detonator. Doe ik er goed aan om een nieuwere versie te installeren? Zo ja, welke? Of is Detonator 3 voldoende?

greetz.....

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

De naam Detonator 3 is een verzameling van driver-updates. Het meest wordt aangeraden :

Windows W98/ME -> 6.50
Windows 2000 (SP1) -> 6.47

Maar... resultaten verschillen per configuratie, dus experimenteer met meer versies in de 6.XX en blijf van 7.XX af.

Daarnaast kun je DirectX 8.0 of 8.0a proberen.

Verwijderd

Topicstarter
DirectX 8 gebruik ik inderdaad al. En ik draai win 98. Ik zal dus die detonator 6.50 ff downen.

thanx,

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Ho wacht ff, ik zie dat je een TNT2 hebt. Dan is het misschien verstandig om één van de wat latere versies uit de 5.XX ook te proberen, bijvoorbeeld 5.32 of hoger.

Verwijderd

Topicstarter
Ok thanx....

Ik zie nu wel dat ik detonator 3 versie 6.50 heb geinstalleerd!

Greetz,

Verwijderd

ik heb 6.72

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 15:20
staar je niet blind op de 3D Mark 2000 scores... al doe je 10x cahter elkaar dezelfde test, dan nog kunnen de waarden 100/200/300 punten per keer verschillen...

Verwijderd

Als jullie echt goed advies willen over welke versie detonator en wel of geen DX 7 of 8 ga dan eens naar www.tweakersasylum.com/Detonators/Win9x/detonator9x.html#det9x

Een compleet overzicht van de performance van diverse versies en met een aantal games!
Kan je alle detonator versies ook downloaden.

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Het kan aan mij liggen, maar ik zie nergens een overzicht van de performance op die site.

Heb die site echt 10 keer helemaal door lopen pluizen maar ik zie nergens resultaten.
Als ik op een linkje van een driver klik, krijg ik de grootte, de datum en het os te zien.

Waar staan die benchmark-resultaten nou??
Ik ben toch niet gek of blind??

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

Pagina: 1