Toon posts:

versneld beeld ??

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi beste LG LCD schermkijkers,

Twee dagen geleden de LG 32LB2R aangeschaft. Aansluitingen, posten instellen enzo is kinderspel.

Echter, tijdens het bekijken van een film (input via analoge TV) lijken de bewegingen van de personages zeer onnatuurlijk: ze lijken namelijk een factor 2 versneld (geeft een vreemd effect ...) ? Dit is niet altijd zo, maar toch dikwijls duidelijk zichtbaar.

Ik ga dit nog verder checken of dit ook zo is indien ik een DVD film als input bekijk, maar is er iemand dit hetzelfde heeft vastgesteld ? Of misschien weet of dit met 1 of andere instelling te maken kan hebben ?

Alvast bedankt,

opstalj

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05-2025
Even een grote kick, want ik heb dit dus ook met mijn net aangeschafte Samung LE32R82B.

Het beeld versneld inderdaad bij films met analoge tv. Weet iemand of het aan een instelling ligt of iets anders?

motabeatz.com

Verwijderd

Misschien eens alle kunstmatige beeldverbeterings truukjes uitschakelen. Komt regelmatig voor dat die meer schade toebrengen dan wat anders :).

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05-2025
het is bij mij nu opgelost.

Bij mijn TV instellingen stond Movie Plus op On, toen ik die op Off deed was het beeld niet meer versneld. Ik moest hem wel bij een zender aanpassen die het ondersteunt (bijv Comedy Central)

Misschien heb je hier wat aan opstalj?

motabeatz.com