Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sync-en via Bluetooth onder windows mobile 6.0

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• burlapp
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
Ik heb sinds kort een nieuwe MDA (Eten-X500+). Hij doet het perfect, daar geen problemen over, maar het lukt mij niet om dit apparaat te laten synchroniseren met mijn computer. Daarop draait windows vista met de nieuwste versie van hun synchronisatie centrum. Met mijn andere PDA (win. mob. 5.0) werkt hij perfect.

Ik heb en tijd zitten zoeken, en nu ben ik erachter gekomen dat ik wel nieuwe bluetooth verbindingen op mijn MDA kan aanmaken, maar ik kan geen nieuwe com poorten toewijzen. Er staat "klik op nieuwe poort toewijzen: om een nieuwe com-poort toe te voegen, maar dat hele knopje is er niet.

Heeft iemand ook deze problemen, of weet iemand hoe dit op te lossen is? Ik neem aan dat het een bug is, maar heb tot nu toe geen anderen gevonden die dit zelfde probleem hebben.

Voor de duidelijkheid: Ik blijf dus (ondanks dat ik een activesync relatie met mijn computer heb opgezet) dit scherm houden in activesync: Afbeeldingslocatie: http://shutter04.pictures.aol.com/data/pictures/12/005/3F/F0/17/2C/IEcW+oMvs2o8NZjJWELYoaq8iqv1lFN-0140.jpg
Waarschijnlijk doordat ik geen inkomende of uitgaande poorten heb geconfigureerd (dat lukt dus niet :@)

[ Voor 23% gewijzigd door burlapp op 03-09-2007 08:47 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Dan gaan we hier maar verder:

burlapp in "E-ten X500/X500+ (TelefoonPDA/GPS)"

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.