Toon posts:

Verkenner laat niks zien aan opties en knoppen

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Als ik verkenner start krijg ik alleen de mappen te zien maar geen knoppen of opties. Zelfs de alt functie werkt niet en ik kan ook nergens met mijn rechtermuisknop op klikken op de opties en knoppen tevoorschijn te toveren.

Hoe krijg ik mijn geliefde terug knop en andere opties terug?

Schaap777

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Al eens opnieuw opgestart?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
Yip, maakt niks uit.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-03 13:18

Haan

dotnetter

Niet per ongeluk een vinkje weggehaald onder view (weergave/beeld in NL?)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen view meer en ik heb die op optie volgens mij niet aangeraakt. (alles is trouwens nog nederlands)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 01:04 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hoi :)

Zoals je in de Aanmeldingsvoorwaarden/Korte ForumFAQ en de Windows Clients - Policy het kunnen lezen hebben we hier een paar eenvoudige huisregeltjes waar een topic aan moet voldoen.

Zo is het hier gebruikelijk de Windows versie waar het om gaat in de topictitel te vermelden, en zien we ook graag dat je in je openingspost liefst al aangeeft wat je hebt geprobeerd en wat er niet werkt.
Dat voorkomt dat een topic uitmondt in een vraag- en antwoord spelletje :)

Zo zou je bijvoorbeeld al gelijk kunnen vermelden of je het probleem bijvoorbeeld ook met een andere Useraccount hebt of niet, want dan kunnen anderen je gelijk vertellen dat het niet een system-wide probleem maar een profiel-gerelateerd probleem is.

Probeer het even opnieuw met een duidelijke en uitgebreidere topicstart :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.