Logitech FreePulse Wireless Headset

Pagina: 1
Acties:
  • 410 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RuntimeError
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-02 00:55
Hoi mensen,

Ik zit met een klein vraagje. Voor mijn SmartPhone, HP IPAQ 514, ben ik vanplan om een Bluetooth headset aan te schaffen om zo draadloos van mijn muziek te kunnen genieten. Nu is mijn oog gevallen op de Logitech FreePulse Wireless Headset. Ik had 'm bijna besteld totdat ik tot de ontdekking kwam dat er een bluetooth zendertje bijzit om via een analoge uitgang van een apparaat (lees: MP3-speler) het via bluetooth naar de headset te zenden. Het was eigenlijk mijn bedoeling om direct verbinding te maken met de headset. Nu vraag ik me af of dit mogelijk is. Op de site www.smartphoneshop.nl staat dat de headset wel compatible is met mijn smartphone. Op de smartphone zelf zit geen gewone 3,5mm uitgang, maar een 2,5mm. Ik heb al flink wat gegoogled maar niet echt iets kunnen vinden. Is er iemand hier op GoT die weet of dit werkt?

Verwijderd

Waarschijnlijk is het bluetooth signaal via het A2DP profiel, als je smartphone / iPaq / laptop etc A2DP ondersteunen kun je de headset gewoon gebruiken zonder het zendertje. Meeste moderne smartphones doen dit tegenwoordig, en sinds de laatste versies van windows mobile zit het ook ingebakken volgens mij.

Kijk ook Bluetooth Stereo (A2DP) topic

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 00:47 ]

• RuntimeError
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-02 00:55
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 00:47:
Waarschijnlijk is het bluetooth signaal via het A2DP profiel, als je smartphone / iPaq / laptop etc A2DP ondersteunen kun je de headset gewoon gebruiken zonder het zendertje. Meeste moderne smartphones doen dit tegenwoordig, en sinds de laatste versies van windows mobile zit het ook ingebakken volgens mij.

Kijk ook Bluetooth Stereo (A2DP) topic
hmm op zo'n site in dat topic staat dat de "HP iPAQ 514 Voice Messenger is A2DP compatible (2.0)" A2DP ondersteund en in dat topic bespreken ze ook deze headset... En 'ie schijnt te werken. Deze topic kan op slot. Niet goed gekeken.... Shadow, dank je wel :)