Toon posts:

Mogelijkheid tot aansluiten van PS2 op laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een BTO gekocht. Nu zat er een RGB-kabeltje bij. Daar zou kunnen dienen, lijkt mij, om de Playstation 2 kabeltjes in te steken ipv in de TV. Nu is mijn vraag of dit mogelijk is en hoe ik dit zou moeten realiseren ? Ik heb het al eens geprobeerd maar toen was er geen enkele reactie van de laptop uit.

Dank bij voorbaat

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Laptops hebben over 't algemeen video uitgangen. Geen ingangen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Lees de handleiding zou ik zeggen.
Je geeft veeeeel te weinig informatie. BTO, gelukkig bestaat er maar 1 model van.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Een BTO? Ah, Google leert mij dat dat een laptop is.

Ik vermoed dat de RBG-kabel (je hebt een kabel met aan de ene kant S-Video, en aan de andere kant 3 connectors voor Rood, Groen en Blauw neem ik aan?) is om een TV aan te sturen, en niet andersom.

Het beeldscherm van de laptop is dus niet als scherm bruikbaar voor externe apparaten zoals je Playstation.

[ Voor 17% gewijzigd door CodeCaster op 02-09-2007 23:32 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle antwoorden. Het gaat om het model 15W25+ en het wordt aangeduid als S-Video in port. De kabeltjes zijn vrouwelijk dus lijkt het mij eerder input dan output :s.

Het is dat bij de manual niet veel informatie zat dat ik het hier kwam vragen...

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

[Ervaringen] Compal IFL90 / BTO 15W25(+) / inNote 154

Een topic vol ervaringen van medebezitters van jouw laptop, ik zou zeggen: vraag het daar even :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
Thanks for the link. Ik ga dat forum ff doorlezen :)

Verwijderd

Durf bijna te wedden dat de informatie wat je zocht gewoon in de handleiding staat van de laptop wat voor aansluiting het was en hoop dat je nu met deze stunt niet de laptop uitgang hebt beschadigd tegenwoordig zijn de meeste dingen wel enigzins beveiligd tegen dit soort dingen maar zou dit even checken

er komt hier veel voorbij op got maar dit soort dingen laat me toch af en toe verrast zijn ik zou zeggen lees handleidingen eerst als je niet bekend bent met iets voordat je zomaar iets gaat proberen want het kunnen dure grappen zijn als je zo maar dingen gaat proberen aan te sluiten met elkaar zonder dat je weet of dat wel kan

bekeek net de specs dus waarschijnlijk zal er niks mis zijn met de ingang en als je video input wilt hebben van een video bron zul je waarschijnlijk in de software van de tvtuner de ingang moeten selecteren om de beeld te krijgen van die ps2

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 00:06 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:00

Thandor

SilverStreak

Dit is echt een kwestie van handleidingen / informatie lezen. Niet echt CSL waardig ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.