Acer 5920G Internet verbinding onstabiel sinds hitman pro.

Pagina: 1
Acties:

• Taipan
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09-2025
Hallo!

Ik heb sinds kort een acer 5920G laptop waar ik erg tevreden mee ben. Ik gebruik deze laptop ook veel om multiplayer mee te gamen en dat heeft hij nu een maand lang goed gedaan (gemiddelde ping van 40!) Nu had ik 2 dagen geleden Hitman pro een volledige systeem scan laten doen en sindsdien is mij ping gemiddeld 120 en vliegt mijn verbinding er de hele tijd uit. (om de 3 minuten) Terwijl acer E management zegt dat de verbinding uitsteken

We hebben nog 2 andere laptops hier die het nog wel goed doen en als ik mijn laptop aandluit D.M.V. een kabel werkt deze wel goed.
Ik ben nu dus bang dat Hitman pro per ongeluk een verkeerd bestandje heeft verwijdert, weet iemand of dit zou kunnen en hoe ik dit kan fixen?

Alvast bedankt!

P.S. In mijn laptop zit een Intel (R) Wireless WiFi link 4965AGN.

Verwijderd

zit je ergens anders nu met je laptop dan daarvoor?
Ga es dichter bij die acces point zitten en probeer nog es.

• Storm316
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11-2024
De simpelste oplossing lijkt mij om de drivers voor je wifi kaartje even opnieuw te installeren, daarna zou het weer prima moeten werken.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Taipan schreef op zondag 02 september 2007 @ 22:44:

Ik ben nu dus bang dat Hitman pro per ongeluk een verkeerd bestandje heeft verwijdert, weet iemand of dit zou kunnen en hoe ik dit kan fixen?
Kan best, tcpip achtige dingentjes bijvoorbeeld zijn best geliefd door trojans enzo om aan te passen, dus die kan best verwijderd zijn. Stop dus een de OS CD in de laptop en kijk of er iets te repareren valt. Anders het volgende Start-uitvoeren: sfc /scannow.

• Taipan
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09-2025
Ik heb de driver opnieuw geinstlaleerd en nu werkt hij beter (hij valt niet meer uit) .

Alleen is de snelheid van me verbinding nu van Uitstekend naar goed/zwak gegaan....