Hey,
ik heb een raar connectie probleem waarvan ik de bron nog niet heb kunnen vinden en hoop dat iemand me hiermee zou kunnen helpen.
Bij mij thuis worden spellen gespeelt door m'n broertje en ik, we hebben hier nooit problemen mee gehad. Tot 2 dagen geleden, na een random tijd slaat het spel vast en rechtsbovenaan verschijnt een error 'CONNECTION PROBLEM'. Het internet werkt echter nog wel.
Het is ook zo, dat de ene keer het alleen m'n broertje of alleen ik is maar het is ook vaak zo dat we beiden deze error krijgen. We hebben hier nooit last van gehad en is van het 1 op het andere moment gekomen.
Ik vermoed zelf dat het de router is. Deze is al aan de oude kant.
Ik vraag me alleen nu af, zou dit aan de router kunnen liggen?
Bij voorbaat dank voor de tijd en moeite !
Als er nog meer informatie nodig is, zeg het maar!
ps. We gebruiken kabel internet van @home
Download: 8000 kbit/s
Upload: 1500 kbit/s
ik heb een raar connectie probleem waarvan ik de bron nog niet heb kunnen vinden en hoop dat iemand me hiermee zou kunnen helpen.
Bij mij thuis worden spellen gespeelt door m'n broertje en ik, we hebben hier nooit problemen mee gehad. Tot 2 dagen geleden, na een random tijd slaat het spel vast en rechtsbovenaan verschijnt een error 'CONNECTION PROBLEM'. Het internet werkt echter nog wel.
Het is ook zo, dat de ene keer het alleen m'n broertje of alleen ik is maar het is ook vaak zo dat we beiden deze error krijgen. We hebben hier nooit last van gehad en is van het 1 op het andere moment gekomen.
Ik vermoed zelf dat het de router is. Deze is al aan de oude kant.
Ik vraag me alleen nu af, zou dit aan de router kunnen liggen?
Bij voorbaat dank voor de tijd en moeite !
Als er nog meer informatie nodig is, zeg het maar!
ps. We gebruiken kabel internet van @home
Download: 8000 kbit/s
Upload: 1500 kbit/s
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 22:01 ]