Ik ben het spoor bijster...mbt asus P5K

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-05 01:10
Wie helpt me..

Dames en heren..

Ik wil een nieuwe cpu,ddr en mobo aanschaffen.

Het probleem is dat ik nu zoveel reviews heb gelezen dat ik het even helemaal kwijt ben.

Mijn keuze tot nu toe.

C2D E6750.(ga niet oc'en dus prima keuze lijkt mij)
Asus p5k.
En DDR komt wel.

Echter ik hoor slechte verhalen en goede verhalen over die P5K icm vista.
Moet ik nou dat bordtje kopen en hopen dat het allemaal goed komt of kijken naar iets anders.
Bv Gigabit p35..

Graag hoor ik jullie kant en mischien ervaringen alvast bedankt

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://gathering.tweakers...+vista&where=GoT#hitstart al bekeken en goed doorgelezen?

Misschien dat er al nieuwere drivers zijn sinds "de laatste geruchten van problemen"; heb je dat misschien al bekeken bij Asus of er release notes zijn?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Remco Tr
MAX3400 schreef op zondag 02 september 2007 @ 21:21:
http://gathering.tweakers...+vista&where=GoT#hitstart al bekeken en goed doorgelezen?

Misschien dat er al nieuwere drivers zijn sinds "de laatste geruchten van problemen"; heb je dat misschien al bekeken bij Asus of er release notes zijn?
Ik ga gelijk kijken.

Wel heb ik bij asus gekeken en nog geen update kunnen vinden wat probleem met vista zou moeten verhelpen. dank..

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-05 21:20
Ik draai hier op een P5KC, en het enige probleem dat ik heb, is dat internet soms niet werkt. (Maar dat heeft alleen betrekking tot het vinden van sites, MSN en Xfire doen het wel gewoon). Dit kan dus gewoon aan mijn browsers liggen.

Voorderest vind ik het een top mamaplankje ;)

• Remco Tr
omgwtfbbq schreef op zondag 02 september 2007 @ 21:25:
Ik draai hier op een P5KC, en het enige probleem dat ik heb, is dat internet soms niet werkt. (Maar dat heeft alleen betrekking tot het vinden van sites, MSN en Xfire doen het wel gewoon). Dit kan dus gewoon aan mijn browsers liggen.

Voorderest vind ik het een top mamaplankje ;)
even voor de duidelijkheid je draait wel vista ?? en hoe ging je setup duurde dat te lang? ( het duurt altijd te lang maar langer dan normaal bedoel ik :9 )

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Echter ik hoor slechte verhalen en goede verhalen over die P5K icm vista.
Moet ik nou dat bordtje kopen en hopen dat het allemaal goed komt of kijken naar iets anders.
Bv Gigabit p35..
Dit is wel erg karig. Exact welke slechte en welke goede verhalen? (links!), wat zijn jouw specifieke eisen? Zul je met die eisen last hebben van de problemen uit de "slechte verhalen"?

En sowieso- je zit hier af te vragen of je moederborden van twee merken moet kopen voordat je blijkbaar een chipset gekozen hebt en vervolgens de features die jij nodig hebt te bepalen. Als je dat voor jezelf helder hebt rolt een beste keuze er meestal vanzelfsprekend uit.

Kortom, begin eens bij het begin, ga je niet blind staren op een enkel bord of merk, maar kijk naar wat jij wilt en welke features en specs nodig zijn om dat te bereiken. Dan weet je ook gelijk of je last zult hebben van issues en bugs van deze of gene borden :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.