Hallo,
Ik heb de zoekfunctie gebruikt en kan geen relevante antwoorden vinden,,
In mijn thuisnetwerk heb ik een Caiway modem verbonden met een Sitecom router WL 160
en deze is weer verbonden met een paar draadloze en gedrade pc's.
Op de sitecom webinterface heb ik via de instelhulp een PPPoE verbinding gemaakt met Caiway en deze heeft ook de status verbonden. DNS adressen heb ik ook ingesteld en volgens de helpdesk heeft de modem ook verbinding met de router.
Tot zover alles goed, de verbinding heeft eerder ook gewerkt.
Probleem is echter dat de pc's niet op internet kunnen.. ze kunnen allemaal _wel_ pingen naar IP adressen maar er niet naartoe surfen en pingen naar hosts lukt ook niet, zelfs niet wanneer ik de DNS adressen er hard inzet bij de netwerkverbinding.
Kent iemand dit probleem? Of kan iemand mij helpen??
Groetjes, Victor
Ik heb de zoekfunctie gebruikt en kan geen relevante antwoorden vinden,,
In mijn thuisnetwerk heb ik een Caiway modem verbonden met een Sitecom router WL 160
en deze is weer verbonden met een paar draadloze en gedrade pc's.
Op de sitecom webinterface heb ik via de instelhulp een PPPoE verbinding gemaakt met Caiway en deze heeft ook de status verbonden. DNS adressen heb ik ook ingesteld en volgens de helpdesk heeft de modem ook verbinding met de router.
Tot zover alles goed, de verbinding heeft eerder ook gewerkt.
Probleem is echter dat de pc's niet op internet kunnen.. ze kunnen allemaal _wel_ pingen naar IP adressen maar er niet naartoe surfen en pingen naar hosts lukt ook niet, zelfs niet wanneer ik de DNS adressen er hard inzet bij de netwerkverbinding.
Kent iemand dit probleem? Of kan iemand mij helpen??
Groetjes, Victor
Sowieso sneu