Ati 9600 tvout forceren

Pagina: 1
Acties:
  • 1.059 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:14
Mijn ati 9600xt kaart herkent de tvout niet meer goed, als ik er een svideo kabel instop dan wordt die niet herkent. Op zich niet zo'n probleem want de tvout is wel te forceren, maar omdat de enige monitor van die computer een tv is, is het niet handig omdat elke keer met de hand te moeten doen. Nou heeft het ati control center wel profiles, die op zich ook wel werken, maar het laden van een profiel tijdens het opstarten wil mij maar niet lukken.
Ik heb ook ati tray tools geprobeerd, daar kun je ook profiles gebruiken en ze ook laden bij t opstarten. Mijn tv geeft alleen pas beeld nadat ik media center een keer op heb gestart en daarna weer afgesloten (Beeld word geherinitialiseerd ??)

Mijn vraag is dus weet iemand hoe je ati control center een profiel kan laten laden tijdens startup ? Of hoe je het beeld kan laten herintialiseren door een commando? Of nog een andere manier waarmee ik mijn tv kan forceren ? _/-\o_

Last.fm
Films!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:14
Ik heb een oplossing gevonden: Het laden van een profile van het ati control center ging niet goed omdat ik het profile al probeerde te laden als het control center nog niet was opgestart. Met het programma winpatrol kun je dingen met een delay laten opstarten, het profile laden met een delay van 20 sec. was de oplossing :)

Last.fm
Films!