Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:09
Goedenavond,
op mijn windows vista ultimate pc loopt windows mediaplayer direct vast als ik deze start.

Foutmelding in logboek:
Toepassing met fout wmplayer.exe, versie 11.0.6000.6336, tijdstempel 0x46a16548, module met fout kernel32.dll, versie 6.0.6000.16386, tijdstempel 0x4549bd80, uitzonderingscode 0xc0000005, foutmarge 0x000494c4, proces-id 0x598, starttijd van toepassing 0x01c7ed858cb13ddc.

Wat heb ik geprobeerd:
- online zoeken op deze melding
- deïnstallatie nero --> heb het gevoel dat het daar mee te maken had
- systeemherstel

Mediaplayer heeft bij mij enkele dagen geleden nog goed gedraait. Echter lukt mij niet op na enig herstelpunt in windows vista terug te gaan. Ik krijg dan elke keer de volgende melding:

Systeemherstel is niet uitgevoerd omdat het systeem opnieuw is opgestart, de stroom is onderbroken of omdat het systeem niet meer antwoordt. Aanvullende gegevens: (Windows Update).

Systeem is vorige week opnieuw geïnstalleerd en er staan nog amper applicaties op : Office 2007, Nero, acrobat, newsleecher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Nog mensen met ideeën??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:41
ik heb een gelijkaardig probleem gehad, maar enkel vanaf ik een video opende. Probleem in kwestie was nero, werkt na deïnstallatie perfect. Is dit enkel met Mediaplayer dat je dat hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Ja klopt.
Alleen met Mediaplayer.
Na deïnstallatie van Nero heb ik echter nog steeds hetzelfde probleem....
beOnt schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 23:31:
[...]

ik heb een gelijkaardig probleem gehad, maar enkel vanaf ik een video opende. Probleem in kwestie was nero, werkt na deïnstallatie perfect. Is dit enkel met Mediaplayer dat je dat hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Zijn er nog meer mensen die dit probleem herkennen en eventueel een oplossing weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Oplossing gevonden.
Deïnstallatie van : Satellite for PC TV

Ga er maar aan staan als je 50 progs op je pc hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birddog
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-08-2023
Ik heb ook het zelfde probleem ik zoek me al een paar weken rot!
ik snap niet helemaal wat je bedoeld met Deïnstallatie van : Satellite for PC TV.
Ik loop gewoon de tv signaal instellingen weer door en kies voor kabel, maar dan gaat het al vrijsnel fout op het moment dat hij kanaal, Svideo of zoiets wil weten. dan zegt hij geen signaal gevonden.

Ik heb via een HDTV settopbox van UPC een Scart/svideo connetie naar mijn PC met Vista Ultimate 64bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birddog
Ik heb mijn Hauppage drivers al eens vervangen en ook de codec van cyberlink powerdvd 7.4
Nog suggesties, dan hoor ik het graag! bij voorbaat dank!

Dit is overigens de foutmelding die ik krijg:
Logboeknaam: Application
Bron: Application Error
Datum: 9-9-2007 17:48:50
Gebeurtenis-id:1000
Taakcategorie: (100)
Niveau: Fout
Trefwoorden: Klassiek
Gebruiker: n.v.t.
Computer: MediaCenter
Beschrijving:
Toepassing met fout ehshell.exe, versie 6.0.6000.16386, tijdstempel 0x4549b55e, module met fout ntdll.dll, versie 6.0.6000.16386, tijdstempel 0x4549bdc9, uitzonderingscode 0xc0000374, foutmarge 0x000af1c9, proces-id 0x8fc, starttijd van toepassing 0x01c7f2f83d57ca5a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Satellite for PC TV.

Dit is een software-pakketje wat ik op m`n pc had staan (online tv-zenders)
birddog schreef op zondag 09 september 2007 @ 18:12:
Ik heb ook het zelfde probleem ik zoek me al een paar weken rot!
ik snap niet helemaal wat je bedoeld met Deïnstallatie van : Satellite for PC TV.
Ik loop gewoon de tv signaal instellingen weer door en kies voor kabel, maar dan gaat het al vrijsnel fout op het moment dat hij kanaal, Svideo of zoiets wil weten. dan zegt hij geen signaal gevonden.

Ik heb via een HDTV settopbox van UPC een Scart/svideo connetie naar mijn PC met Vista Ultimate 64bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birddog
ok, ik snap het. Ik dacht eerst dat het om een onderdeel van mce ging (mijn probleem dus). maar het gaat hier over wmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee of het gaat werken maar heb je al een keer een codec pack gedownload voor Windows Media Player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb sinds twee weken een nieuwe laptop, dus ook windows vista. Hij doet het helemaal perfect totdat ik de Mediaplayer wil gebruiken;

- mediaplayer loopt geheel vast of begint pas 10 min of later met afspelen
(het maakt volgens mij ook niet uit of ik media vanuit Mediaplayer zelf open (via een playlist), of dat ik media vanaf een lokatie op mn laptop open)
- de hele laptop loopt vast
- het hele systeem sluit af, soort 'crash'

Ik speel mijn muziek nu maar af in winamp of vlc maar vind mediaplayer fijn werken dus zou ook graag achter de oplossing willen komen.
Ik installeer altijd alle updates voor windows. Verder heb ik Nero nog niet gebruikt dus zou niet weten of het daaraan zou liggen. Zal het er voor de test zometeen even afhalen, om te zien of het helpt.

Hoop dat er snel een goede update komt, of dat iemand anders weet wat eraan gedaan kan worden.

Verwijderd

Bij mij gebeurt er niets als ik op Media Player klik. Ik heb de laptop nu 2 weken, de eerste week deed WMP het wel, maar nu dus niet meer. Ik heb alleen het standaard Nero programma op mijn laptop, maar dat zat er al op toen ik hem kocht.

Als ik rechtsklik op het icoon en kies voor als administrator uitvoeren, start hij echter wel op, zo heb ik net ontdekt. Maar als ik dan een mp3tje wil toevoegen aan WMP of wil afspelen, krijg ik de volgende melding.

windows media player kan geen toegang krijgen tot bestand xxx.

Lijkt dus net of er rechten zijn ingetrokken. NB dit gebeurt bij bestanden die op de laptop staan, maar ook bij een cd (het is een cd met een opname van een begrafenisdienst, dus geen illegale downloads oid...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:13

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik heb een gelijkwaardig probleem als de TS, als ik start komt er: Het delen is uitgeschakeld, en een heleboel ander gebrabbel van: ga naar firewallinstellingen, en doe dit en dat, enz.

Als ik op OK klik, freezed Windows Media Player. Taakbeheer enige oplossing. Ik heb echter al een tijdje een probleem met mijn netwerk, dan staat er dat er geen verbinding is, de service is uit staat er, maar ik heb gewoon goed internet... Ik kom daardoor niet in 'Netwerk'. Het duurt eeuwen, en dan freezed explorer.exe... Ik heb idd ook Vista x64 SP2, maar geen NERO of digitale TV...

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:13

F.West98

Alweer 16 jaar hier

opgelost!! bleek een probleem te zijn met drivers van speakers. oordopjes werken wel ;)
Na een tijdje wachten lukte het...

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Pagina: 1