Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Internet op mobiel/pc

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben eens wat rond aan het kijken voor een nieuwe gsm of smart phone, liefst met Vodafone,
Dus kwam ik tegen 'Vodafone Zorgeloos Internet', zodat je via je gsm op internet kan dus.

Alleen nu vroeg ik mij dus 2 dingen af:
- Als ik betreffende gsm of Smart Phone aan m'n pc koppel, kan ik dan via die gsm op internet?(evt: zoja, hoe?)

- Wat is het verschil tussen 'Vodafoon Zorgeloos internet' en 'Umts'?

Groeten Yannick

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-11 13:38
ja, je kan je smartphone aan je PC kopelen. Je gebruikt dan je telefoon als "modem"

Verder valt me het volgende op:
- Voor “Zorgeloos Mobiel Internet” geldt de
“normaal gebruik”-clausule, dat wil zeggen
dat je binnen Nederland tot 50 MB per maand
onbeperkt toegang hebt tot internet.
50MB is niet erg veel, en dus duidelijk alleen bedoelt voor mobiele telefoons

Verwijderd

Topicstarter
MochiGohan schreef op zondag 02 september 2007 @ 18:31:
ja, je kan je smartphone aan je PC kopelen. Je gebruikt dan je telefoon als "modem"

Verder valt me het volgende op:

[...]

50MB is niet erg veel, en dus duidelijk alleen bedoelt voor mobiele telefoons
50MB is inderdaad niet veel, dus ik kan beter een gsm/smart phone nemen met umts ?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 21:54:
[...]

50MB is inderdaad niet veel, dus ik kan beter een gsm/smart phone nemen met umts ?
Mwhoa... Als je kijkt naar de prijsstelling van UMTS, zou ik dat ook niet doen.

Eerlijk gezegd: Vodafone is niet de meest handige provider voor GSM-internet, maar dat is mijn persoonlijke mening afgezet tegen de financien.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op zondag 02 september 2007 @ 21:57:
[...]

Mwhoa... Als je kijkt naar de prijsstelling van UMTS, zou ik dat ook niet doen.

Eerlijk gezegd: Vodafone is niet de meest handige provider voor GSM-internet, maar dat is mijn persoonlijke mening afgezet tegen de financien.
ok, mijn keuze vooral was vodafone omdat ik er momenteel positief over ben, maar als ik een nieuwe gsm ga aanschaffen, zal internet wel wat belangrijker worden dan het bellen zelf. Welke Provider zou beter zijn?

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 21:58:
[...]

ok, mijn keuze vooral was vodafone omdat ik er momenteel positief over ben, maar als ik een nieuwe gsm ga aanschaffen, zal internet wel wat belangrijker worden dan het bellen zelf. Welke Provider zou beter zijn?
Zelf neig ik te zeggen: T-Mobile... Maar ook dat is weer persoonlijk. => http://www.t-mobile.nl/pe...eb_je_nodig/tarieven.aspx

Even andersom: Vodafone heeft voor consumenten beperkingen op de data-limieten gelegd. En voor bedrijven is UMTS misschien leuk maar redelijk kostbaar (sowieso per maand).

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 02-09-2007 22:00 ]

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-11 13:38
MAX3400 schreef op zondag 02 september 2007 @ 22:00:
[...]

Zelf neig ik te zeggen: T-Mobile... Maar ook dat is weer persoonlijk. => http://www.t-mobile.nl/pe...eb_je_nodig/tarieven.aspx
Zelf heb ik ook T-mobile (Pocket totaal) en ben er erg tevreden mee, de snelheid is niet geweldig maar zolang je pda sites bekijkt gaat het allemaal redelijk rap :)

• MAX3400

MAX3400

MochiGohan schreef op zondag 02 september 2007 @ 22:42:
[...]

Zelf heb ik ook T-mobile (Pocket totaal) en ben er erg tevreden mee, de snelheid is niet geweldig maar zolang je pda sites bekijkt gaat het allemaal redelijk rap :)
Ach, in de file kan het soms lang duren dus lees ik gewoon de FP van Tweakers (niet de PDA-versie). Binnenkort overstappen naar de Pocket Internet Totaal Plus hopelijk samen met de aanschaf van de Vario III (zie elders op GoT).

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Graag eventjes verder in het algemene topic:

Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic

Daarnaast wil ik je vragen om toch wel ook even onderzoek te doen, voordat je zomaar hier je vraag plaats. Wij zijn hier namelijk geen helpdesk waar je zomaar je vraag kan dumpen....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.