Hallo,
Ik ben van plan een monitor stand te gaan maken. Even ter verduidelijking:

Zoiets dus, simpelweg wat houten planken om je monitor op te zetten, en zo wat bureau ruimte te maken. Maar ik wil er wat dingen in verwerken, dat zijn:
-USB connectors
-AUDIO connectors
-Cardreader
-Stroom (contactdozen)
-Internet aansluitingen (contactdozen)
-Ide + power connectors (handig om effe een hdd te backupen)
-Dvd speler
Dus het worden eigenlijk 2 kastjes met connectors, waarop een plank gemonteerd word, en daarop kunnen mijn monitoren staan. en daaronder is nog plek voor toetsenbord, muis en bijv. pennenbakje:9
Ik heb al wat gezocht op got en tweakers, maar kon eigenlijk geen ontwerpen of foto's vinden van mensen die ook zoiets al gemaakt hadden... Nu is mijn vraag of er hier al tweakers zijn die ook zoiets dergelijks gemaakt hebben, of eventueel nog aanvullingen hebben?
Als ik het project af heb, post ik natuurlijk de foto's hier!
Ik ben van plan een monitor stand te gaan maken. Even ter verduidelijking:

Zoiets dus, simpelweg wat houten planken om je monitor op te zetten, en zo wat bureau ruimte te maken. Maar ik wil er wat dingen in verwerken, dat zijn:
-USB connectors
-AUDIO connectors
-Cardreader
-Stroom (contactdozen)
-Internet aansluitingen (contactdozen)
-Ide + power connectors (handig om effe een hdd te backupen)
-Dvd speler
Dus het worden eigenlijk 2 kastjes met connectors, waarop een plank gemonteerd word, en daarop kunnen mijn monitoren staan. en daaronder is nog plek voor toetsenbord, muis en bijv. pennenbakje:9
Ik heb al wat gezocht op got en tweakers, maar kon eigenlijk geen ontwerpen of foto's vinden van mensen die ook zoiets al gemaakt hadden... Nu is mijn vraag of er hier al tweakers zijn die ook zoiets dergelijks gemaakt hebben, of eventueel nog aanvullingen hebben?
Als ik het project af heb, post ik natuurlijk de foto's hier!