Toon posts:

Outlook Ip zender

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Iemand heeft mij een email verzonden, en ik zou er graag achter willen komen, hoe ik achter het ip van deze persoon kan komen. Bij gmail enzo kan je de header bekijken, maar bij outlook kan ik dit nergens vinden.

Kan iemand mij vertellen hoe ik achter het ip van de zender van een email kan komen via outlook(2007)

Groeten Yannick

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:19
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:04:
Hallo,

Iemand heeft mij een email verzonden, en ik zou er graag achter willen komen, hoe ik achter het ip van deze persoon kan komen. Bij gmail enzo kan je de header bekijken, maar bij outlook kan ik dit nergens vinden.

Kan iemand mij vertellen hoe ik achter het ip van de zender van een email kan komen via outlook(2007)

Groeten Yannick
Beeld -> Opties, daar kun je je headers bekijken.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het bericht geselecteerd, en naar beeld gegaan:
Afbeeldingslocatie: http://www.vdbergen.com/screenshotoutlook.JPG

Maar ik zie geen opties, en als ik dubbelklik op het bericht zodat het in een nieuw venster komt, dan zie ik in de bovenste balk geen opties voor op 'beeld' te klikken ?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 17:10 ]

Verwijderd

Rechts klik je mail en kies voor "Message Options" (de onderste bij mij (2007)).

Verwijderd

Topicstarter
ow sorry, ik heb nu via rechtermuisknop en dan op het bericht geklikt en dan berichtopties, nu kan ik het wel zien. Harstikke bedankt voor je antwoord :)

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:19
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:10:
ik heb het bericht geselecteerd, en naar beeld gegaan:

Maar ik zie geen opties, en als ik dubbelklik op het bericht zodat het in een nieuw venster komt, dan zie ik in de bovenste balk geen opties voor op 'beeld' te klikken ?
Gaat een stuk beter als je eerst het mailtje opent.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Woei, opgelost :)

Maar het lijkt me verstandig als je de volgende keer duas even rondzoekt in de help. Als ik bij F1 zoek op 'header', of als ik ga [google=outlook headers], heb ik meteen al antwoord. En dan is het openen van een topic dus niet nodig, alleen al omdat je dan veel langer moet wachten op antwoord ipv. dat je het binnen 1 minuut na het beginnen te zoeken al hebt ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.