Ervaring werken bij Vodafone

Pagina: 1
Acties:
  • 998 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147134

Topicstarter
Ik heb sinds een paar jaar een Limburgse vriendin en we hebben besloten samen te gaan wonen in Maastricht. Ik zelf kom uit Brabant. Nu ben ik ook bezig met het zoeken naar een andere baan aangezien ik nu in Utrecht werk en iets dichter bij huis wil werken.

Nu heb ik Vodafone (HQ Maastricht) op het oog maar zou graag wat ervaringen willen horen van mede tweakers. Ik ben altijd account manager geweest en wil daarin wel verder. Hbo opleiding, 6 jaar werkervaring. Wat zijn de ervaringen met salaris, secundaire voorwaarden zoals pensioen, auto van de zaak, opleidingen, 13e maand etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 15:21
Niet dat ik geïntresseerd ben bij een baan bij Vodafone, maar ze hebben wel geinige vacatures voor accountmangers. Bijvoorbeeld Corporate Accountmanager NB C. Dat kan je gewoon vanaf thuis doen, dat klinkt wel erg aantrekklijk.

In de beschrijving lees ik o.a.

• Een zelfstandige functie, waarin je commerciële kwaliteiten verder kunt ontwikkelen
• Werken bij een multinational met goede carrièremogelijkheden
• Deel uitmaken van een team met jonge, gedreven collega’s in een inspirerende omgeving
• Prima arbeidsvoorwaarden waarin behalen van resultaten beloond wordt (beloningsstructuur met een vast en variabel salaris (40%). Daarnaast uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden waarbij een lease-auto, thuiswerkplek en mobiele telefoon uiteraard deel uit maken van het pakket (meer gedetailleerde informatie over de arbeidsvoorwaarden zijn op aanvraag beschikbaar)

Klinkt best aardig, dat variabel salaris moet je geen bezwaar op hebben natuurlijk.

De enigste ervaring die ik ooit gehoord heb van een medewerker van dat bedrijf was niet echt al te positief. Dat betrof toen een supportfunctie geloof ik, dus niet echt te vergelijken. Was trouwens in Amersfoort. Enigste wat ik onthouden heb waar hij wel positief over was dat ie voor geringe bedragen de nieuwste gsm toestellen kon kopen. Dus als deze voorwaarden nogsteeds gehanteerd worden en je bent mobieltjesfreak ben je wel op het juiste adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 08:53
Secundaire voorwaarde zijn erg goed bij vodafone. Salaris denk ik ook iets boven de markt. Auto krijg je pas als je hem nodig hebt of in een bep. schaal zit. Lijkt me het beste dat je gewoon even contact met ze opneemt voor de details..

[ Voor 40% gewijzigd door m3gA op 03-09-2007 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
heeft iemand hier toevallig een vriend die in een commerciele functie bij vodafone werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:31

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Anoniem: 147134 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:06:
heeft iemand hier toevallig een vriend die in een commerciele functie bij vodafone werkt?
Ik heb een maat die daar werkt. Kan je eventueel het email adres paasen.

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hi danny.

mail me het adres van je vriend maar naar *knip*
dan neem ik even contact met hem op

wat voor functie heeft hij daar?

[ Voor 9% gewijzigd door SmartDoDo op 05-09-2007 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:05

SmartDoDo

Woeptiedoe

Aangezien dit een forum is, is de informatie hier bedoeld voor meerdere mensen. Info via mail verspreiden kan ook zonder het hier te melden of zet die info gewoon in het topic :)

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:31

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Mail mij maar even doopy_99@hotmail.com

Ik neem aan dat hij de bruikbare info na het gesprek natuurlijk plaatst?

[ Voor 18% gewijzigd door kromme op 06-09-2007 09:14 ]

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229972

Hallo Obrigado,

ik kwam je bericht tegen over werken bij Vodafone. Ik heb de afdeling, Human Resources, die over de vacatures gaat, gecontacteerd over je vraag. Kijk eens op http://www.vodafone.nl/over_vodafone/werken_bij_vodafone/. HR nodigt je uit om contact op te nemen via de sollicitantenlijn 043 3555777 of via de site.
Wie weet kunnen we je binnenkort collega noemen.

Met vriendelijke groet,
Bas

Vodafone Web Relations
Pagina: 1