Toon posts:

Internetverbinding IE7 geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg een keer, toen ik IE7 wilde openen, een melding dat ik een onveilig programma wilde openen en toen heb ik blijkbaar geklikt op 'geen verbinding laten maken' oid, dit terwijl ik dacht ik deed 'programma toestaan' (Ik was niet zo heel erg helder meer, vandaar) Dus als ik nu ergens een applet heb die ik niet in Opera kan laden, wil ik die in IE7 laden, alleen die kan geen verbinding maken omdat ik dat toentertijd verboden heb. Waar kan ik deze blokkering opheffen?

Probleem: IE7 kan geen verbinding maken met internet, omdat ik dat een keer geblokkeerd heb, waar deze blokkering op te heffen?

Ik heb al gekeken bij Windows Defender, daar kon ik het niet vinden, en bij internetopties van IE7 zelf kon ik ook niets vinden. Misschien zoek ik verkeerd. Help?

Edit: Ik heb net op 'Opnieuw Instellen' geklikt, waarmee je in principe IE7 opnieuw installeert. Zelfs nu heeft het programma geen verbinding. Als ik op 'verbindingsproblemen vaststellen' klik, vindt hij geen problemen mbt de netwerkverbinding van m'n computer :/ . Ik snap het echt niet en ik móet echt ff op IE.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 15:59 ]

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Heb je een Firewall / virusscanner? zoja welke?
Kijk eens bij je internet opties bij je verbindingen, staan daar rare dingen? ook geen proxy staan?

Verwijderd

Topicstarter
Imperium schreef op zondag 02 september 2007 @ 16:04:
Heb je een Firewall / virusscanner? zoja welke?
Kijk eens bij je internet opties bij je verbindingen, staan daar rare dingen? ook geen proxy staan?
Mijn dank is onnoemelijk groot, ik moest bij Norton kijken. Dan 'Geschiedenis weergeven' -> 'Firewall verkeer'. Daar stond één programma, iexplore, en die moest ik weer toestaan. Bedankt voor de hulp! _/-\o_

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:11
edit:
ok, het is al opgelost

[ Voor 88% gewijzigd door sewer op 02-09-2007 16:10 ]