Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

onverklaarbaar icoontje op Samsung TSH-I600

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Samsung TSH-I600 smartphone en ben erg erg over te spreken. Ik heb echter een vraag waarop ik het antwoord niet op GOT, google of de nederlandstalige manual kan vinden. Wat wil ik weten:

Ik heb boven in mijn beeld een balk waarop verschillende icoontjes zichtbaar kunnen zijn. Ik zie daar 1 icoon dat ik niet kan plaatsen. Het staat in die horizontale balk boven in het scherm, ongeveer in het midden (iets rechts ervan). Het betreft een G , een witte welteverstaan. Ik dacht eerst dat dit iets met GPRS te maken had maar dat staat, als het goed is uit. Heeft iemand ervaring met dit toestel en kan mij vertellen wat dit tekentje betekent?

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:59
Die G geeft aan dat er GPRS beschikbaar is.
Zie ook Samsung SGH-i600 MS smartphone met WiFi

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reactie, begrijp ik dus goed dat het GPRS signaal beschikbaar is en niet wordt gebruikt? Zie je dan een ander icoontje in beeld verschijnen?

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:59
Als je verbinding hebt zie je rechts bij de ontvangststerkte-indicator ook een G verschijnen.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Om het een beetje centraal te houden:

Samsung SGH-i600 MS smartphone met WiFi

Daar verder graag....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.