Ik ben voor een site een menuutje in elkaar aan het knutselen met Mootools.
Daarbij heb ik de volgende (bijzonder simpele om errors te hunten) code gemaakt:
Verder heb ik in html een menuknoop div#menubutton gemaakt, en een menuutje div#menu.
De bedoeling is dat als ik op div#menubutton klik, div#menu het beeld in fade.
Dit werkt echter niet, en Firebug geeft de volgende error:
Het mootools forum kende deze problemen ook niet, enkel met andere classes enzo, waar ik niks aan had. (Hier heb ik dus al rondgekeken.) Hiervoor had ik namelijk een ander probleem dat ik kon oplossen door de niet-gecompresste versie van MT te pakken, maar hiervoor hadden ze geen antwoord.
Natuurlijk kon ik dit vragen op het Mootools forum, maar GoT is veel leeter
Daarbij heb ik de volgende (bijzonder simpele om errors te hunten) code gemaakt:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| window.addEvent('domready', function(){ var menubutton = $('div#menubutton'); var menu = $('div#menu'); var fx = new Fx.Styles(menu, { duration: 200, wait: false }); menubutton.addEvent('click', function(){ fx.start({ 'display': 'block' }); }); }); |
Verder heb ik in html een menuknoop div#menubutton gemaakt, en een menuutje div#menu.
De bedoeling is dat als ik op div#menubutton klik, div#menu het beeld in fade.
Dit werkt echter niet, en Firebug geeft de volgende error:
Ik ben beginneling met javascript / Mootools, en zie niet in wat ik fout doe...
Het mootools forum kende deze problemen ook niet, enkel met andere classes enzo, waar ik niks aan had. (Hier heb ik dus al rondgekeken.) Hiervoor had ik namelijk een ander probleem dat ik kon oplossen door de niet-gecompresste versie van MT te pakken, maar hiervoor hadden ze geen antwoord.
Natuurlijk kon ik dit vragen op het Mootools forum, maar GoT is veel leeter
[ Voor 6% gewijzigd door _eXistenZ_ op 02-09-2007 15:24 . Reden: Even URLetje van Firebug error aangepast. ]
There is no replacement for displacement!