Verwijderd
h2o, zozo gaan we moeilijke termen gebruiken, waterkoeling werkt niet met een koeler, maar met een blok waar water doorheenstroom, dat noem ik geen koeler
Verwijderd
Huh ?? Dus water koelt niet ofzo

Tuurlijk is dit een koeler, hoe wil je het anders noemen ? Een hitte-verspreider ? Warmte-aftapper ? Koeler lijkt me toch wel op juiste plaats ondanks het feit dat er geen draaiende onderdeeltjes zijn
MZZL,
Yoram
Tuurlijk is dit een koeler, hoe wil je het anders noemen ? Een hitte-verspreider ? Warmte-aftapper ? Koeler lijkt me toch wel op juiste plaats ondanks het feit dat er geen draaiende onderdeeltjes zijn
MZZL,
Yoram
Verwijderd
Ik ga met een jongen uit Veldhoven waterblokken bij Swiftech bestellen als je intresse hebt stuur me dan even een email of contact me even via ICQ.Op zondag 11 februari 2001 08:01 schreef BusMastah het volgende:
Wie heeft er een H2O setup draaien, en wat zijn je ervaringen? Welke koeler kan je me aanraden, met betrekking tot installatie, betrouwbaarheid enz enz. En natuurlijk de prestaties!
http://www.swiftnets.com/
Greetz
Verwijderd
Ik heb een dangerden-koelblok met zelfgemaakt radiateur(3laags)met 2*12cm papst-fans(60V) en zelfgemaakt onderdompel-reservoir met 800l-pomp:::::
Thunderbird800@1150@35graden fulload.
Thunderbird800@1150@35graden fulload.