Center Speaker Z-5500 ophangen

Pagina: 1
Acties:
  • 395 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:03
Ik vraag mij dus af hoe ik mijn center speaker van mijn Z-5500 op moet hangen. Ik ben zelf niet de aller handigste klusser en wil dus eerst wat adviezen en ervaringen horen voordat ik ga kloten.

Even wat foto's om te laten zien om welke speaker het gaat:

title
title
title
title

Zoals te zien is op de tweede foto, is de schroef bedekt met siliconen ofzo, waardoor ik dat voetje ook niet los kan gaan schroeven en vervolgens om te draaien.

Als iemand iets leuks weet, hoor ik het graag!

Alvast bedankt!

• CyberMonkey
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-04-2025
Da's wel vreemd dat die schroef van jou bedekt is, van mij zit die gewoon bloot en het zal dan denk ik ook niet moeilijk zijn om die van mij los te vijzen.
Maar als je je speaker redelijk laag gaat ophangen kan je het ook gewoon zo houden hé, kantel je speaker gewoon zo ver mogelijk over en hang hem aan de muur, hij zal dan een beetje naar boven gericht zijn.

Verwijderd

Of je hangt m ondersteboven op ;)

Als het stofkapje om kunt draaien zie je daar niks van.

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:03
Ja daar zat ik dus ook aan te denken inderdaad. Maar hij gaat dan inderdaad omhoog gericht staan. Ik moet maar even kijken hoe dat staat.

PS Je kan dat netje omdraaien inderdaad!

Is er verder nog iemand met een z5500 die dit al eens gedaan heeft?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Wat ik met alle speakers op de center na gedaan heb is: 2 gaten boren in de muur. Plugjes er in. En dan vast schroeven. De center heb ik dan wel niet opgehangen maar op zich maakt dat niet uit.

Als je een pic wil kan dat :)

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 02-09-2007 15:38 ]

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-02 11:54

Sick Nick

Drop the top!

Zoiets heb ik met m'n Z680 ook gedaan alleen dan niet vast geschroefd. Gewoon plug de muur in, schroef erin en die net geen centimeter uit de muur laten steken. Vervolgens de speakers gewoon er overheen gehangen. Dan kan ik ze ook eraf halen zonder te schroeven :) Als ik de foto zo bekijk zijn de gaten in de beugels van de Z680 wel groter. Met de Z5500 gaat dat niet lukken ben ik bang.
Pagina: 1