Deze advertentieplaats is te huur!
Als u de vluchtsimulatormodus wilt openen, drukt u op Ctrl + Alt + A (Command/Apple-toets + Option + A op de Mac).
hmjah zie het ook net staan
wel raar dat Ctrl+A werkt hier
Erg leuk dat Google dat zegt, en dat het zelfs in het menu van Google Earth zo staat, maar da's toch fout.
Op de frontpage staat "Ctrl + Alt + A". In werkelijkheid echter, werken inderdaad zowel Ctrl + A als Ctrl + Windows + A, maar niet de door Google gegeven shortkey.
Op de frontpage staat "Ctrl + Alt + A". In werkelijkheid echter, werken inderdaad zowel Ctrl + A als Ctrl + Windows + A, maar niet de door Google gegeven shortkey.
Er zijn 2 sneltoetsen, ctrl-alt-a om het scherm te krijgen waar je het vliegtuig kunt kiezen, en ctrl-a om meteen naar de vliegmodus te gaan in de 'current view'. De officiele toetsencombinatie is ctrl-alt-a, dat staat niet alleen in het document maar ook in het menu onder extra (of tools).
Ctrl-windows-a werkt ook omdat de windowstoets genegeerd wordt...
Waarom crtl-alt-a bij jullie niet werkt weet ik niet, iets zal wel die alt afvangen en niet meer doorgeven. Misschien extra externe layers/3d-gebouwen/zooi geinstalleerd
Ctrl-windows-a werkt ook omdat de windowstoets genegeerd wordt...
Waarom crtl-alt-a bij jullie niet werkt weet ik niet, iets zal wel die alt afvangen en niet meer doorgeven. Misschien extra externe layers/3d-gebouwen/zooi geinstalleerd
[ Voor 22% gewijzigd door sewer op 02-09-2007 12:40 ]
Het gekke is dat Ctrl+Alt+A niet werkt bij mij ...
ik krijg het maar niet voor elkaar om de flight simulator te starten... 
(ik heb versie 4.2.0198.2451)
Edit: Is inmiddels al gelukt.Je moet de toetsen niet tegelijk intoetsen maar op volgorde in mijn geval.
(ik heb versie 4.2.0198.2451)
Edit: Is inmiddels al gelukt.Je moet de toetsen niet tegelijk intoetsen maar op volgorde in mijn geval.
[ Voor 33% gewijzigd door Djerique op 15-11-2007 13:06 ]
't is hier geen supportforum of babbelbox
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()