[XP] Prullenbak van oude harde schijf bekijken?

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-03 22:18
Ik heb in een PC een nieuwe harde schijf ingebouwd als C: en de oude er uit gehaald. Nu wil ik uit de prullenbak van de oude schijf nog een bestandje halen, hoe krijg ik dat voor elkaar?
Als ik de oude schijf in een externe HD-houder plaats, zie ik wel de RECYCLER-map, maar daarin vind ik 4 verschillende prullebakken, allemaal verwijzend naar andere harde schijven in de computer, en nergens de oude documenten van de externe HD.

[ Voor 14% gewijzigd door GeeBee op 02-09-2007 12:14 ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:05
volgens mij kun je het beste even opstarten met de ouwe hardeschijf, dan het bestandje op een USB stick of cd'tje branden

Interpolis, glashelder!

• GeeBee
Ja dat is waar, maar stel dat het later nog eens moet, dan moet ik wee de schijf inbouwen, en 5 minuten later weer eruit halen. Als het via de externe HD kan, is dat wél zo makkelijk...

[ Voor 3% gewijzigd door GeeBee op 02-09-2007 19:23 ]

Verwijderd

Je zou gewoon een backup van alles op je schijf kunnen maken, dit door windows laten doen, beide schijven in de pc laten zitten en een dual boot maken, enz.

Ik zou er in ieder geval voor zorgen dat je het ding even zo organiseert dat het makkelijk terug te vinden is. Je kunt een backup dan gewoon op de schijf zelf laten staan, zodat je hem in de externe hd houder makkelijk uit kunt lezen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 05:40 ]

• GeeBee
Een backup maken én dan ook nog de schijf in de pc laten zitten? Da's dubbelop... ;)
Dualboot kan idd wel , maar kost erg veel tijd. De schijf rechtsreeks anspreken via een externe hd ljkt me nog steeds de snelste oplossing, maar dat kan dus niet...