Ik heb een probleem het installeren van windows XP Updates. Ze zijn allemaal (kennelijk) al gedownload, want het gele icoontje met uitroepteken zegt dat ze klaar zijn voor installatie. Wanneer ik echter dit uitvoer mislukken alle updates, dus er is waarschijnlijk ergens een missend bestand of iets dergelijks, daar wil ik juist achterkomen. Via de website van windows update krijg ik trouwens hetzelfde resultaat.
Heb al geprobeerd om alle KB****** mappen in WINDOWS\$hf_mig$ te verwijderen, en ook de map hf_mig zelf, maar dit hielp ook niet echt. Googelen is lastig met dit probleem, en van de knowledgebase wordt ik ook geen steek wijzer.
Alle hulp is welkom
p.s.: het betreft 81 updates in totaal.
p.s.2: ik gebruik windows XP met voorgebakken SP2 in de dvd-rom van mijn windows.
Heb al geprobeerd om alle KB****** mappen in WINDOWS\$hf_mig$ te verwijderen, en ook de map hf_mig zelf, maar dit hielp ook niet echt. Googelen is lastig met dit probleem, en van de knowledgebase wordt ik ook geen steek wijzer.
Alle hulp is welkom
p.s.: het betreft 81 updates in totaal.
p.s.2: ik gebruik windows XP met voorgebakken SP2 in de dvd-rom van mijn windows.
[ Voor 8% gewijzigd door Murk op 02-09-2007 12:49 ]
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."