Wie kan me helpen, ik heb mn com losgehaald, en nu als ik em aansluit krijgt ie wel voeding, maar hij start verder niet op. waar kan dit aan lioggen, hij doet verder helemaal nix!
Nee mn harde schijf draait ook niet meer, ik ben bang dat ik mn mobo heb kapot gemaakt, statisch geladen ofzo.
Weet iemand hoeveel 2ehands mobos kosten? of nieuwe, gewoon 1 met socket 7 waar ik nu mn 166mmx in kan doen en later misschien zelfs wel een 300 of 400 ofo
Heb je de voeding kabeltjes goed om aangestloten ? Het is waarschijnlijk een kast met AT voeding, daarbij moet je de kabeltjes goed om aansluiten. (meestal rood en oranje naar de buitenkanten toe).
Je zou kunnen proberen alleen op te starten met memory, proc, en videokaart, hij zou dan als het bord nog werkt iig beeld of een aantal piepjes moeten geven.
ok, heel erg bednkt, mn pa d8 dat t de hdd was, maar ik d8 ook al dat t de mobo was omdat helemaal nix t meer doet, ik ga voor een andre mobo kijken denk ik, een vriend van me komt er morgen misschien nog ff naar kijken
Het zou natuurlijk altijd kunnne dat mn voeding kapot is al denk ik van niet, mn com deed t nog voordat ik em uit elkaar haalde. Ik heb hier beneden precies dezelfde staan duzz ik ga ff kijken of alle kabels goed zijn aangesloten ,de ventilator draait btw ook niet, nix doet t.