Toon posts:

Tijd voor een nieuw scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Volgende week ga ik tog maar ff een nieuw beeldscherm aanschaffen. Omdat ik de kleine 17" acer AL1706 Meer dan zat ben. Mijn oog is gevallen op de grotere 20" Samsung SyncMaster 206BW. http://www.alternate.nl/h...TechData=true#priceCharts
Ik speel voornamelijk game's maar een allrond scherm vind ik genoeg. Vandaar deze.
Als het een slechte keus is hoor ik het graag.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Hier is al zo veel info over te vinden op Tweakers.
Als ik me niet vergis lopen er zelfs een paar topics over specifiek de Samsung 206/226 schermen.
Ik zie het nut van dit topic dan ook niet echt in.
Volgens mij heb je je keuze al gemaakt, dus ik kan dit topic nu op 2 manieren opvatten.
1: Je wilt er even mee patsen dat je een Samsung 206W gaat kopen.
2: Je weet niet zeker of je de juiste keuze hebt gemaakt, dus knal je hier maar een topic neer, i.p.v. reviews te zoeken/lezen, en zelf wat werk te verrichten...

Edit:
Op zich is het wel een strak schermpje, alhoewel ik waarschijnlijk zelf voor de 2032BW zou kiezen.
Vind ik er nog net een tikje strakker uitzien...

[ Voor 13% gewijzigd door Brede P op 02-09-2007 10:41 ]

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Denk dat je beter [TFT] Samsung Nieuws & Discussie Topic - Deel 5 daar moet kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor de reacties.
Het ging mij namelijk om punt 2 wat brede zegt.

EDIT
Ik heb wat reviews gelezen. Het is duidelijk wel een goed allround scherm. Dus kopen die handel. Kwa prijs zit ik wel goed 250 euro.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 10:54 ]

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-06 10:44

JHS

Splitting the thaum.

Ik zie inderdaad niet echt het nut in van dit topic :) . Als je nou nog verschillende schermen zou afwegen en daarbij een onderbouwd verhaal met vragen had zou het nog in enige mate een ander verhaal zijn, maar waarschijnlijk kan je dan alsnog beter terecht in de topics van die specifieke schermen.

Veel plezier met je aankoop iniedergeval ;) .

DM!

Dit topic is gesloten.