Bestaat dit: tv tuner met scart uit?

Pagina: 1
Acties:

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
Ik zoek een apparaatje met afstandsbediening wat zenders van de coax om kan zetten in een scart of tulpstekkertjes signaal.
Hier wil ik dan een pctv to go achter hangen. Weet iemand of zoiets bestaat, ik kon nl. niets vinden.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:13

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Uhm een videorecorder ?

Je hebt gewoon iets nodig met een tuner die beeld transporteerd via scart. Neem gewoon een willekeurige DVD recorder/VCR/What ever en gaan met die banaan.

Punt is dan wel dat je bij de volgende stap (dus die pctv go) niet kan zappen. Dat moet je dan doen via de VCD/DVD recorder etc.

Andere manier wordt lastig gezien je dan gewoon een TV hebt. Denk niet dat er een tussenstap bestaat.

Duh :P

[ Voor 38% gewijzigd door Notna op 02-09-2007 10:12 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:58

SeatRider

Hips don't lie

Kijk eens hier, 20 jaar oud en vast nog met draaiwieltjes om de zenders te programmeren :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ik snap even iets niet.
Waar ga je die PCTV2Go op aansluiten? Op je PC? Dan kun je toch gewoon de coax-kabel in die PCTV gooien? Of heb je daar geen afstandsbediening bij, en zoek je een mogelijkheid om te kunnen zappen? Dan is wat Notna zegt, een oude videorecorder o.i.d. een prima oplossing...

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
Ik bedacht me ook net dat dat met een videorecorder kon. Je kan dan via pc's in je netwerk de pctv bedienen, en deze die heeft dan weer een ir zender die de videorecorder bedient, waardoor je dus vanaf je laptop kan zappen.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")