Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.
Ik draai het op 150MHz 2-2-2 dus 160MHz 3-3-3 lijkt me geen probleem. Ik heb 256MB modules van Apacer met Infineon chips (7.5ns) maar dat maakt geen verschil denk ik (mijn modules zijn ook officieel geschikt voor 133MHz CAS3
) ...
Bij mij staat er ook op de chips Infineon, maar de code op de chips begint met HY wat mij sterk doet denken aan Hyundai. Of is Infineon van Hyundai?
Nee, infineon is siemens (geloof ik).Doet bij mij zonder problemen 144MHz. cas3. 2 misschien ook wel maar er zit nog een goedkoper reepje naast die dat niet wil
Een koe is en blijft een merkwaardig beest!
Mijne Siemens .... 166mhz CAS 2-2-2
/edit/ ik was weer eens onzin aan het uitkramen /edit/
Zolang het maar *leuke* onzin is
Maar zeg nou zelf Infineon dimms kunnen met verschillende type nummers op hun chips komen, ook al heeft het dezelfde cas3 en 7,5ns notering. Ze brengen steeds weer nieuwere chips uit met een nieuwe nummering.
Jammer dat je nooit weet of de dimm die je koopt goed overclocked
Maar zeg nou zelf Infineon dimms kunnen met verschillende type nummers op hun chips komen, ook al heeft het dezelfde cas3 en 7,5ns notering. Ze brengen steeds weer nieuwere chips uit met een nieuwe nummering.
Jammer dat je nooit weet of de dimm die je koopt goed overclocked
Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.
Mijn Infineon's worden door twee verschillende programma's herkend als Texas Instruments, dus dat zal het dan wel zijn?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Mijn Dane-Elec PC133 333 met Toshiba chips loopt net niet stabiel op 133MHz@222 (alles werkt behalve snelle 3D games en 3DMark, die klappen er uit), da's jammer, maar echt balen doe ik niet om die 2% performance verlies (heb het dus gewoon op 333)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ik heb hier 2x128MB Dane-Elec met Infineon chips. Ze lopen hier goed op Cas-2 106+35=141MHz , met timing op 'Turbo'. Geen idee hoeveel ns dat is, zo noemen ze het bij Abit (KT7a) 
Op cas-3 zal je dus wel iets van 150 halen, I guess.
Op cas-3 zal je dus wel iets van 150 halen, I guess.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1