Toon posts:

Soltec 75kav-x

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kent dit board em wat is voor een overklokker beter te gebruiken de versie met smartdoc etc. of zonder.

Ik denk dat zo'n smartdoc beperkingen kan opleggen toe hoever je kunt gaan. Of kun je smartdoc ook uitzetten in de bios ??

Verwijderd

Hey, heb ook zitten denken om dit bord te kopen. Hierbij heb ik de afweging gemaakt tussen kosten, kwaliteit en support.
Van de verkoper bij eynstein kreeg ik te horen dat de soltec minder problemen had dan de abit.
Maar ik heb toch een abit genomen omdat ik dan zeker weet dat andere mensen me kunnen helpen, zie ook de kt7 FAQ sites.
Dus succes met de keuze.

Verwijderd

Ik hoor dit merk ook steeds vaker als zijnde een goed AMD bord, onze lokale computerwinkel in Lochem verkoopt niet meer anders dan deze bordjes

Verwijderd

Topicstarter
welke winkel is dat en hoe kan ik het daar evcntueel bestellen...eveneens bij eynstein gekeken alleen weet niet of dit de versie x is met de 133/266 optie...en die wil ik nu juist...

Iemand een adres..

van eynstein nog geen reply gehad omtrent versie nummer van mobo...

dus als iemand het heeft liggen met de juiste versie nummer (de allerlaatste dus bios 3 met software 5)

gr en thnkX alvast
:7

Verwijderd

Topicstarter
ja dat wordt het.....een soltec met een tb600 serie xxx kan lopen op 850 lees ik hier en hoger enfin heb ik hier infineon geheugen met cas 333 maar verder niks mis mee heeft op abitka7-100 eeb classic A 800 @ 1055mhz...

of was dat luck??