Toon posts:

Apple site slecht/niet bereikbaar ?

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen jullie me vertellen of de Apple site niet of slecht te bereiken is de laatste 2 dagen of hebben jullie geen problemen met de bereikbaarheid.
Als de Apple site gewoon te bereiken is waar zou dat dan mij aan kunnen liggen? Heb al van alles bekeken in mijn Firefox en Internet Explorer instellingen maar kan niets vinden of bedenken?
Heb nog niet gemerkt dat ik geen verbinding kan maken met andere sites gaat dus echt en alleen om de Apple website, vreemd.

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Provider? Het schijnt dat de mensen met KPN internet problemen hebben met de Apple website. Ik heb hier @Home en de Apple site heeft de afgelopen dagen zonder problemen gewerkt.

Verwijderd

Topicstarter
Ok Frietsaus bedankt voor je reactie.
Hoe weet jij trouwens dat mensen die bij KPN zitten last hebben met verbinden naar de Apple site?

Verwijderd

Had ik gister ook. Had daarna de DNS setting overgezet naar openDNS en sindsdien geen problemen meer.

• Frietsaus
  • Niet online
Door dit topic. :)

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:39
Met Hetnet(oftewel KPN) lukt het hier ook niet zo best. Dus het ligt niet aan jou!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 22:46:
Ok Frietsaus bedankt voor je reactie.
Hoe weet jij trouwens dat mensen die bij KPN zitten last hebben met verbinden naar de Apple site?
Probeer hotmail ook maar eens. Er is ergens iets aan de hand, heel veel mensen hebben op dit moment problemen. Gewoon ff wachten tot het opgelost is.

Verwijderd

Hier heb ik Planet IPB Standard en inderdaad kan ik oa. de Apple website en Hotmail niet bereiken.
Hotmail site tot zover dat aanmeldscherm verschijnt maar daarna niks.

Op planet website staat inderdaad ook een storing al vanaf 31-08 dat sommige website niet of slecht bereikbaar zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Frietsaus hartelijk dank voor nogmaals je reactie en alle andere natuurlijk.
Dacht dat het aan mijzelf lag maar dat is dus niet het geval, mijn provider is trouwens Planet (en heb geen interplusbellen).

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hier Planet (kpn) + belbudget en ook slechte verbinding met veel sites als autoweek.nl en apple. Lijkt erop dat een paar van die servers van advertentie aanbieders niet bereikt kunnen worden. Denk aan falklag etc.

• rhodium
  • Laatst online: 10-02 13:09
Op stage = KPN slome apple site en thuis = Chello geen problemen.. hmmm :)

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

KPN Adsl heeft volgens mij een routing probleem richting het serverpark van akamai :(
Hotmail, apple site, windows update etc. al die zooi werkt niet meer.

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Feest, dacht even dat ik de enige was, maar mijn vermoeden was toch juist. Had ook al wat gegokt in de richting van Akamai. Falk Ads op Nederlandse sites geven veel problemen, en afbeeldingen en andere opslag van grote internationals hebben ook problemen. Wachten totdat KPN de troubles gefixed heeft dan maar ;)

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-02 02:01
scim schreef op zondag 02 september 2007 @ 04:29:
KPN Adsl heeft volgens mij een routing probleem richting het serverpark van akamai :(
Hotmail, apple site, windows update etc. al die zooi werkt niet meer.
Inderdaad, het viel me ook al op. Apple site is nagenoeg niet bereikbaar hier (hetnet). Soms komen er een paar plaatjes door en wat flarden HTML, maar dan houdt het weer op. Duurt idd al 2 dagen :(

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

• Frietsaus
  • Niet online
Een workaround staat geloof ik al in dit topic, namelijk de DNS servers van OpenDNS gebruiken. Ik kan alleen niet bevestigen of het werkt.

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-02 15:01

WFG

Ik heb ook KPN maar heb de instellingen overgenomen van OpenDNS en nu kan ik weer gewoon de apple site bezoeken.

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien dit weinig met Apple te maken heeft (behalve dan dat om de Apple site gaat) en omdat er over dit probleem al het e.e.a. te vinden is, gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.