Toon posts:

Maxtor 3200 USB & Windows 2003 (onbruikbaar)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Mijn probleem :

Mijn externe schijven (USB 2.0) wil niet "bruikbaar" worden onder Windows 2003 Enterprise SP2.
Ik zie dus geen stations in "deze computer"...

Type Schijf :
Maxtor 3200 (500GB) USB

Wanneer ik ze inplug, krijg ik rechtsonder het icoontje : "USB apparaten veilig verwijderen"
En heb ik 2 regeltjes

- USB-apparaat voor massaopslag veilig verwijderen.
- USB-apparaat voor massaopslag veilig verwijderen.

Voor elke schijf dus eentje.

Wanneer ik bij Apparaatbeheer kijk, dan krijg ik ook onder 'schijfstations' de 2 schijven te zien. (zie screenshot)

Verder werken de schijven PERFECT onder Windows XP Pro op m'n laptop.

screenshot : http://users.skynet.be/fa315370/hd.jpg

Alvast bedankt,
Dieter

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2007 21:50 ]

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Kun je bij schijfbeheer wel partities zien op de devices ? Zijn ze wel gepartitioneerd ?

• TeXiCiTy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-02 15:57
Kun je bij schijfbeheer wel partities zien op de devices ? Zijn ze wel gepartitioneerd ?
Dan zat ie onder XP wel hetzelfde probleem gehad hebben denk je niet ? :p

Ik zou onder "administrative Tools" --> System management --> Disk dinges even de partitie selecteren en handmatig toewijzen aan L:\ ofso.

“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery

• Rudolph
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-05-2025
Dit komt mij bekend voor van de eerste keer dat ik er een extra schijf bij plaatste. Win2003 geeft standaard geen letter aan een nieuwe schijf.
Dit zal je zelf even bij schijfbeheer moeten doen. Hij onthoud het wel voor de volgende keer als je weer de zelde schijf er aan hangt.

Verwijderd

Topicstarter
Jongens, gelukt!

Mijn dank is ontzettend groot! En deze mag dicht!

Gegroet!