Toon posts:

[mIRC 6.17/6.3]Connectie problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben vandaag eens met mIRC begonnen omdat er toch wel veel vrienden van mij opzitten. Echter heb ik het volgende probleem:

Wanneer ik probeer 1 van de Quakenet random server probeer te benaderen krijgt ik continue de melding:

* Unable to connect to server (connection refused)

Echter als ik een andere server probeer te benaderen dan gaat het wel goed, nu is het probleem dat de channel waar ze allemaal zitten op quakenet zit.

Verder heb ik alle instellingen op standaard laten staan en alleen mijn naam + mail adres ingevoerd. Mijn vrienden kunnen wel gewoon joinen en kunnen dit ook niet oplossen. Google heeft me ook niet veel wijzer gebracht. Wie kan me helpen

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Caveman

whahoehaha

Tools - Options - Connect - Local Info even daar met de opties spelen. Local host en Ip adress leegmaken en een vinkje zetten in get local host en opnieuw proberen te connecten.
Owja Firewall kan soms ook lastig doen dus wel even toegang verlenen.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-07 11:26

iop

/server xs4all.nl.quakenet.org

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Verwijderd

Topicstarter
Caveman schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 17:41:
Tools - Options - Connect - Local Info even daar met de opties spelen. Local host en Ip adress leegmaken en een vinkje zetten in get local host en opnieuw proberen te connecten.
Owja Firewall kan soms ook lastig doen dus wel even toegang verlenen.
Heb ik geprobeert werkt ook niet
Krijg ik weer dezelfde melding

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Caveman

whahoehaha

Hmmm raar, kun je bv. wel xs4all.nl.quakenet.org pingen ? Het moet volgens mij toch ergens in je instellingen van mIRC liggen, ik heb precies hetzelfde een keer gehad, toen vanalles veranderd in het kopje Connect en local info en op een gegeven moment connecte die. Het gekke is wat ik nu ook verander hij connect altijd...
Anders probeer eens een andere IRC client, Xchat is multiplatform en ziet er nagenoeg hetzelfde uit.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !