Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
En zomaar een gekke gedachte, is het niet wat voor vnu/t.net om die database over te nemen?
Wat moeten we verdomme nu?!
Maar, een grote pluim voor de FAQ's, informatie, tips, moderaties, etc..!! Hier heb ik een hoop van opgestoken.
Bauke bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door PD2JK op 01-09-2007 22:47 ]
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Al vanaf mijn eerste bezoek aan GoT is BalusC gewoon niet weg te denken. Zijn subfora waren mijn thuishonk, zijn site is was mijn vaste bron voor informatie over CPU's en mijn keuze bij alle verkiezingsonderdelen waar BalusC in voorkwam lag ook al bij voorbaat vast...
Een grote stap, alles achterlaten en emigreren naar Curaçao. Ik hoop dat het je daar gaat bevallen!
Bedankt voor alles wat je gedaan hebt voor GoT man!

één klein voordeeltje: Ik weet nu al wie ik ga stemmen bij het 'meest gemiste ex crewlid'
[ Voor 5% gewijzigd door Xander op 02-09-2007 00:03 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Veel geluk gewenst met deze enorme stap!
Saved by the buoyancy of citrus
Nope, mambo zit op Curacau, op aruba is Moomba
Maar veel plezier daar Balus... je zal gemist worden hier
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Jammer dat je weggaat.
Ik heb veel van je geleerd! hiet op het forum en op je site.
Dat de database maar een goed plaatsje op internet krijgt. Schat aan info!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
weer een oud gediende weg. Heerst er een virus ofzow....
BalusC thanx 4 everything. En dat je het maar mooi gaat krijgen in Curaçao.
Heel veel geluk

* gorgi_19 zwaait z'n oude screenmaatje gedag.
Veel plezier op Curacao
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Kater? Eerst water, de rest komt later
heiden
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

en terecht
Heel veel plezier en succes in Curaçao en bedankt voor je inzet al die tijd. Ook zeker voor die in HK-screening

SmartDoDo schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:09:
Heel veel plezier en succes in Curaçao en bedankt voor je inzet al die tijd. Ook zeker voor die in HK-screening
Tjah, en toen begon de hel pas. Is 'ie niet stiekem daarom op zwart gegaan?Beste The_Zeroorez,
Namens de General Chat Crew welkom in HK. Lees voor je enthousiast gaat posten even de FAQ door, want we zijn wat strenger gaan modereren. Het zou zonde zijn als je er al binnen 24 uur weer uit ligt
Met vriendelijke groet,
BalusC
Moderator PMG/OM
Ik wil bij deze ook de PMG en OM meubels van GoT bedanken voor hun actieve bijdrage aan het vormen van de genoemde subfora, hetzij direct in vorm van de nodige repliek, hetzij indirect in vorm van de nodige topicreports. Gewoon zo doorgaan
Ik heb betere foto's gezien van jou
Nee, maar wel tussen de zwarten, straksPaddixx schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:45:
Nooit gedacht dat ik BalusC ooit in het zwart zou zien.
Vanwaar de verhuizing? Werk? Rentenieren? Lucky you
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Signature
Oh, dit betekend natuurlijk:
Beste ex-mod
[ Voor 21% gewijzigd door Thandor op 03-09-2007 01:30 . Reden: Nu met vereeuwigd vinkje, maar dan voldoet 'ie aan de strenge eisen van de users :P ]
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Oh well, all good things come to an end... maar worden meestal vervangen door dingen die nog veel leuker zijn.
Bedankt voor al je inzet de afgelopen jaren en veel succes gewenst met een leven dat (waarschijnlijk) een stuk minder stressvol zal zijn dan hier in ons kikkerlandje. Je weet toch...seriously easy going.
[ Voor 3% gewijzigd door max op 03-09-2007 00:10 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Kom aub terug met die database, die is zo belangrijk, ik kan niet zonder!
Het kan toch niet zo zijn dat deze o zo belangrijke info maar zo ineens weg is?
Kan niemand dit overnemen? dat moet toch kunnen?
Hier ben ik wel treurig over.
Maar wel bedankt voor als die jaren dat ik de database mocht raadplegen.
Veel geluk en plezier in Curacao!
Zeg Thandor, waarom is dat vinkje uberhaupt weg te halen?Thandor schreef op maandag 03 september 2007 @ 00:07:
Bauke, bedankt voor alles wat je hier op GoT gedaan hebt. Voor velen, waaronder mij, was je een voorbeeld en een persoon die antwoord wist op vragen omtrent GoT. Ik hoop dat Curaçao je goed gaat bevallen (tuurlijk!
). Dat geldt overigens ook voor Angelina, Casper, Demi, Fire en Naboo
.
Oh, dit betekend natuurlijk:
[html]<input type="checkbox" checked="checked" />[/html] Beste ex-mod
Succes met alles verder Balus
Terw_Dan schreef op maandag 03 september 2007 @ 00:49:
[...]
Zeg Thandor, waarom is dat vinkje uberhaupt weg te halen?
Aangepast! Eigenlijk schande dat het vinkje weg te halen was
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Kon je het niet zo maken dat hij automatisch weer aangevinkt wordt, ipv met een simpel gifje?Thandor schreef op maandag 03 september 2007 @ 00:55:
[...]
offtopic:
Aangepast! Eigenlijk schande dat het vinkje weg te halen was.
* Haan geeft schouderklopje
[ Voor 5% gewijzigd door Haan op 03-09-2007 09:06 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Maar idd, dat vinkje zou niet uit mogen gaan (ook niet bij de verkiezing
[ Voor 3% gewijzigd door Vinnie op 03-09-2007 01:16 ]
C:\>_
Deze komt echt totaal uit het niets voor mij!
We zullen je missen! Ontzettend bedankt voor alles en heel veel succes en plezier gewenst in Curaçao. Mijn love en hugs natuurlijk ook voor je vrouw en kids.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Verwijderd

Net tiepte ik http://got.tweakers.net in en toen zat ik net te denken van wow, die BalusC heeft ook al lang een rode naam! Ik klikte eens op je naam om je myReact te zien, en wat zie ik? Dit topic!
Dit had ik dus nooit verwacht. Ik heb altijd met plezier je posts gelezen, en vooral dankbaar gebruik gemaakt van balusc.xs4all.nl, onwijze handige site.
Succes met je nieuwe leven, en misschien kom ik je een keer tegen als ik ooit een keer op vakantie ga naar Curacao!
Bedankt
(dat komt hier beter over dan IRL geloof ik
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Jouw BaLusC server gaat node gemist worden, is het niet een idee om die database naar de T.net servers te verhuizen (met de nodige referenties naar jou)? Ik keek er graag op om o.a. wat cpu achergrondinformatie op te halen...

Zelfs ik als echte hardware n00b heb veel nut gehad van die database, jammer dat die nu zo maar weg is
jammer dat je niet meer in't rood rondloopt zeg..
nouwja, welkom bij het pleps
This message was sent on 100% recyclable electrons.

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Kan T.net die database niet gaan hosten? Staat wel erg veel erg nuttige info in!
[ Voor 9% gewijzigd door mvds op 03-09-2007 12:14 ]
Veruit de beste mod die GoT ooit gehad heeft imo
Jammer dat je gestopt bent, maar leuke nieuwe dingen komen er aan zie ik. Veel succes en plezier (ook aan Lientje en de kids
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Echt jouw aandeel op GoT is onmeetbaar groot. Veel succes en plezier met alle dingen die staan te gebeuren!
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
neeeej, sniksnottersnif !!
we zullen je missen
bedankt voor alles iig, en heel veel succes met deze dappere keuze!
edit:
/me ziet zich de toekomst al voor zich ..
oud-gediende: joh, weet je BalusC nog!?
n00b: wie!?
oud-gediende: jeweetwel, die gast met die vette server met wel 24 disken!!!!!!
oud-gediende: j .. en snel joh, wel 10 GB/sec!!!!!!

Bedankt voor alles en heel veel succes Bauke !!
Kom nog eens langs

[ Voor 117% gewijzigd door Alfa Novanta op 04-09-2007 16:30 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Hee, veel plezier in Curacau gast !
[/sentimenteel]
Bedankt voor alles en veel succes verder.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
jammer dat je website ook weg gaat, kunnen we die niet in T.net integreren zulke waardevolle info moet/mag niet verloren gaan.
In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.
We zullen jullie missen maar zeker niet vergeten, kom af en toe eens wat posten en we praten zeker bij op msn!
Heel veel succes en je weet het wereldje is klein, tot later!
Asus A8N-SLI SE,AMD X2 4200+,2 x 1024MB Apacer,Nvidia GeForce 8500GT,Plextor PX-708A,Plextor Premium,Plextor PX-116A2,Seagate ST3320620AS 320 GB(Vista),Seagate ST3250410AS 250GB x 2 raid0(XP),Samsung HD502IJ 500GB(Open Suse 11.0)
Verwijderd
Ik heb het je al gezegd maar hier nogmaals: veel plezier en veel succes in je nieuwe leven.
Hopelijk ga je er stappen op vooruit.
Bedankt voor je inzet en die geweldige cpu-database
dag BalusC

Ik zal ook je site gaan missen
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Sterker nog, ik mis hem nu al
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
Warempel!Standeman schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:18:
Ik heb mijn eerste pushmessage van BalusC gekregen, toen ik nog een noob-usertje was
Berichten in discussie reply in slecht topic:
--------------------------------------------------------------------------------
Verzonden op dinsdag 19 oktober 2004 11:17
--------------------------------------------------------------------------------
Door: BalusC
Xeon² + 8*Atlas15K
Bekijk myReact van BalusC Bekijk de gallery van BalusC Bezoek homepage van BalusC
Reg. datum: 21 oktober 2000
Hoi
Aanschouw hier jouw reply: Buzz_Lightyear in "MSI Rescue Disk" ...blablabla
Anyway, vanuit het zonnige Almere zal ik je uitzwaaien als je richting het nog zonnigere Curaçao vliegt...
Succes!

En ik heb bewondering voor de stap die je zet. Velen denken eraan en jij doet het!
5950@CTR3,85-4,875GHz|64GB 3600C14|32TB HDD|2.2TB SSD|RTX2070-XC-ULTRA|Alienware M17xR2 FTW!|i7 920XM(ES)|16GB DDR1333|750GB 7.2K HDD|256GB Crucial M4 SSD|3DV:P7671
Eigenlijk vind ik dat tweakers.net de database moet opkopen en integreren.
Succes in C.!
Veel sucses in Curacau!

7400 Wp op het dak
Er is in dit draadje al een hoop gezegd. Ik heb daar weinig meer aan toe te voegen. Rest mij een welgemeend "Het ga je goed""

Balusc in het zwart, dat is toch als een Zebrapaard zonder strepen
Heel erg bedankt voor het geweldige modwerk van de afgelopen jaren en veel plezier met wat je nu gaat doen!
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Het ga je goed in Curacao met je famillie en bedankt voor je jarenlange en gewardeerde inzet
Verwijderd
_lul_
kun je me niet meenemen
Weer een oudgediende op zwart
Bedankt voor je enorme inzet en wens jou en je fam veel geluk en plezier daar in het Tropische

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Work hard & be brave.
Top voor je dat je met de family naar de onder (boven?)windse eilanden gaat! Cool man. Keep us posted.
maarre... wat gaat er met de practige pagina's gebeuren? Kunnen die niet op GoT geincorpereerd worden?
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
En over de website, de CPU database is niet de enige die ik ga missen, vond zelf de database met chipsets minstens zo interessant.
En bedankt voor alle nuttige info op je site, dat was mijn standaard site als ik cpu informatie nodig had
Niet te veel drinken op Curaçao he
Performance is a residue of good design.
Verwijderd

Net terug van vakantie is dit vertrek toch wel een domper. Als "meubel" in OM en PMG zal ik zeker de soms wel heel erg droge humor missen waarmee Bauke bij tijd en wijle een topic sloot.BalusC schreef op zondag 02 september 2007 @ 19:44:
Dank allemaal![]()
Ik wil bij deze ook de PMG en OM meubels van GoT bedanken voor hun actieve bijdrage aan het vormen van de genoemde subfora, hetzij direct in vorm van de nodige repliek, hetzij indirect in vorm van de nodige topicreports. Gewoon zo doorgaanIk zal zeker ook op z'n tijd op GoT rondkijken
Zijn talloze reacties op een probleem waren, en zijn nog steeds, van onschatbare waarde gebleken en om de bijdragen in de vorm van FAQ's te waarderen is een 10+ nóg te laag.
Ik heb in de "BalusC-jaren" veel geleerd van de topics in OM en PMG en zijn enthousiasme is besmettelijk.
Bauke, hartstikke bedankt voor je inzet in al die jaren. Maar zeker ook Lientje bedankt dat je Bauke zijn hobby liet uitvoeren.
Veel succes op Curacao
ARME AOW’er
We zullen je missen als mod.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Heel erg veel plezier/succes op Curacao!!!! En bedankt voor alles op got natuurlijk
Dat lijkt me nou een uitstekend idee. Het is inderdaad een schat aan info die zou verdwijnen. Lijkt me niet dat dat de bedoeling van BalusC was.diehard889 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:26:
Bedankt weer Balusc suc6 in Curacau.
jammer dat je website ook weg gaat, kunnen we die niet in T.net integreren zulke waardevolle info moet/mag niet verloren gaan.
[ Voor 14% gewijzigd door Wildfire op 25-09-2007 14:13 ]
Bij kennelijk gebrek aan oppakken door tweakers.net (wie gaat daar eigenlijk over?) zou ik wel enige indicatie willen zien van de bandbreedtebehoefte van de chipset en processordatabase, dan kan ik dat in elk geval bij m'n compagnons in de groep gooien onder het motto niet geschoten is altijd mis.Wildfire schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:11:
[...]
Dat lijkt me nou een uitstekend idee. Het is inderdaad een schat aan info die zou verdwijnen. Lijkt me niet dat dat de bedoeling van BalusC was.
Afaik worden er gesprekken over gevoerd. Als er wat besloten is komt Daniel of BalusC vanzelf wel met een bericht.mae-t.net schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:18:
[...]
Bij kennelijk gebrek aan oppakken door tweakers.net (wie gaat daar eigenlijk over?)
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Ik hoopte al op zoiets, maar had geen idee waar ik daar wat over zou kunnen vernemen. Ik blijf gewoon deze thread volgenAtleX schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:38:
[...]
Afaik worden er gesprekken over gevoerd. Als er wat besloten is komt Daniel of BalusC vanzelf wel met een bericht.
[ Voor 21% gewijzigd door mae-t.net op 25-09-2007 17:12 ]
Je inzet op Got, en je website waren als een kaars in een onverlichte kamer, als ik weer aan het kloten was met hardware/aan het samenstellen was.
Minstens 3 pc's inelkaar gezet waarvan ik eerst even op jouw website gechecked heb of het geheugen er wel in kon! *evil alternate heeft fsb uit de uitgebreide specs weggehaald*
Veel succes in Curacao!
Stiekem hoop ik dat de hardware database weer ergens opduikt en gehost gaat worden.
[ Voor 12% gewijzigd door Jumpman op 05-10-2007 16:13 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Advies of actie nodig in de boomverzorging? Pruning boomverzorging
Nouja, het heeft een goede reden en je hoeft natuurlijk niet heel je leven modje te blijven.
Veel plezier in Curacao! Vanwaar de reden om geen mod meer te zijn? Zijn de verbindingen tussen Curacao en Nederland zo traag hedendaags, of een andere reden?
_@/'
Verwijderd
Met hem. Die database missen we meer dan BalusCJumpman schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:05:
Stiekem hoop ik dat de hardware database weer ergens opduikt en gehost gaat worden.
Dit topic is gesloten.