Toon posts:

Xp op acer 7520amd vista

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers

heb 2 HD's in de acer zitten met op 1 vista(standaart) en op de 2de nu xp sp2

Xp draait maar kan op wat voor manier dan ook geen internet verbinding maken.

Nforce Networking Controller is het probleem. kan er geen juiste drivers voor vinden..

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

www.nvidia.com al gekeken?

Heb je geen driver-CD bij de laptop gekregen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-02 11:33
MAX3400 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:16:
www.nvidia.com al gekeken?

Heb je geen driver-CD bij de laptop gekregen?
Nee, de ervaring leert dat Acer geen cd's meer meelevert. Wilde deze ook hebben nadat ik mijn filetable had verknalt, en dus de recovery partitie ook niet meer werkte, en er wordt dan doodleuk gezegd dat je de recovery cd kunt kopen.....

op de Acer Site staat wel een Marvell Driver is die het niet? Of is die van je wireless?

Anders Acer support bellen en eisen dat je deze driver krijgt, alles hoort gewoon compleet te zijn.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

rdfeij schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:20:Anders Acer support bellen en eisen dat je deze driver krijgt, alles hoort gewoon compleet te zijn.
Hoho... Volgens mij wordt deze Acer alleen maar geleverd met Vista. Acer is dus niet verantwoordelijk voor het leveren van een XP-driver!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Atheros ar5007EG is mijn wireless
geinstalleerd maar kan geen adapter vinden..

Klopt MAX het is helaas een vista versie..

NVidia Driver: Forceware_165.01_XP_English.exe voor de video kaart werkt wel gelukkig!

Nu de rest nog..

Verwijderd

Topicstarter
Dankje wel rdfeij! Internet doet het met de drivers van Atheros van de travelmate 7520

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Hallo lamartine, en welkom op GoT :) . Ik vind het vervelend voor je dat niet alles werkt(e), maar op dit forum verwachten wij dat als mensen een topic openen ze zélf een bepaalde mate van inzet verrichten. Het is dus niet de bedoeling zomaar je probleem neer te zetten zonder dat jij eerst hebt geprobeerd je probleem op te lossen. Als je je topic vervolgens opent is het dan ook aan te raden om een beschrijving van die zoektoch te geven. Zie voor meer informatie Registratievoorwaarden / korte FAQ :) .

DM!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.