Ik had wat problemen met mijn harde schijf. Nu heb ik seatools gedownload en blijkt dat mijn harde schijven echt heel heet worden: worst temp: 84 en 124 (de laatste is een recent gekocht samsung 200gb). Omdat ik bang ben dat mn hd's straks de pijp uit gaan, wil ik hier graag wat aan doen. Ik heb hdd health geinstalleerd nu maar om te zorgen dat het niet weer zo heet wordt wil ik hier graag iets aan doen. ik heb 3 hd's onder elkaar met een klein beetje ruimte er tussen in 3'5" bays. Wat kan ik hier nu aan doen?
Daarbij geeft hdd health bij mijn beste hdd (die het minst heet was) als worst temperature 53 graden aan. Dit was ook de enige schijf waarbij ik seatools kun runnen omdat seatools aangaf dat de andere schijven te heet waren.
Wat zijn normale temperaturen voor harde schijven?
de ene schijf is een seagate 20 gb, de 2e schijf is een maxtor 40gb harde schijf en de derde is een samsung 200 gb schijf. De eerste twee zijn primary master en primary slave, de derde is secundary master.
Daarbij geeft hdd health bij mijn beste hdd (die het minst heet was) als worst temperature 53 graden aan. Dit was ook de enige schijf waarbij ik seatools kun runnen omdat seatools aangaf dat de andere schijven te heet waren.
Wat zijn normale temperaturen voor harde schijven?
de ene schijf is een seagate 20 gb, de 2e schijf is een maxtor 40gb harde schijf en de derde is een samsung 200 gb schijf. De eerste twee zijn primary master en primary slave, de derde is secundary master.