Van de ene dag op de andere heb ik geen update history meer. Ik krijg de melding dat Windows up-to-date is, maar bij de geschiedenis van de updates staat dus niets meer terwijl ik de voorbije weken gezien heb dat het er een stuk of 50 zouden moeten zijn. Heeft iemand een gelijkaardig probleem? Of een oplossing? De problemen en bugs in Vista ben ik intussen al lang zat.
Ja, bij jou, maar hier dus niet.Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 13:36:
ik zie alle updates er tussen staan.
Verwijderd
Ik dacht dat als je de map C:\windows\SoftwareDistribution\DataStore verwijdert, je update history ook wordt verwijderd. Misschien heb je deze map perongeluk gedelete
?
Die map staat er nog. Ik heb in XP ooit het probleem gehad dat ik geen updates meer kon installeren, toen heb ik ergens gelezen dat je eerst de auto-update-service moet uitschakelen en dan de map hernoemen (wat niet werkte), maar in Vista zie ik niet eens een service met die naam en als ik die map probeer te hernoemen krijg ik de melding dat ik niet gemachtigd ben.
Is er echt niemand met hetzelfde probleem? Of weet iemand een methode om te controleren of de updates nog geïnstalleerd/actief zijn? Want als Vista zo stom is om de updatelijst te 'vergeten', zou het ook wel eens zo stom kunnen zijn om ze te verwijderen.
Pagina: 1