USB-stick HU niet formateerbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:06
Goedenmiddag GoT'ers,

Aangezien ik bij de HU ga beginnen kreeg ik een USB-stick van 1GB. Relaxt dacht ik, kan ik goed gebruiken aangezien de mijne kapot is.

Nu wilde ik deze dus even testen of het ook 1GB is, blijkt het dat er een soort van autorun programma op staat met nutteloze informatie over de school. Ik wilde deze dus formateren, schijnt dat niet te kunnen. Ook wordt deze in windows maar aangegeven met 0 van de 6,04MB beschikbaar. Niet 1GB dus. Is deze stick beveiligd of kan ik deze op een 1 of andere manier nog wél goed krijgen naar 1GB?

Alvast bedankt!

Daniël.

Ik denkt trouwens ook dat deze voor MAC OSX is gemaakt, met een startapple document in de root.
Dit staat in de autorun:
[Autorun]
Shellexecute=HUSB\start.html
Action=Start HUSB
Icon-husb\hulogo.ico
Label=HUSB-stick

[ Voor 16% gewijzigd door yok op 01-09-2007 13:28 ]

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 15:41

Sebazzz

3dp

Kijk eens of er een jumpertje aan de zijkant zit die je kan veranderen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• yok
Er zit geen jumpertje in, het is gewoon een vaste usb-stick.

• Mammon
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-11-2025
Hey,

Hoe ben je aan die stick gekomen want ik begin dit jaar ook bij de HU (informatica)
maar ik heb geen usb stick gezien :(

• yok
Via de introductie, maar ik zit bij de faculteit Communicatie en Journalistiek (Journalistiek ga ik studeren). Misschien is het alleen daar voor?

• yok
Laat maar, gevonden. Na een keer goed gekeken te hebben kreeg ik er een tweede partitie bij waarvan ik dacht dat het mijn iPod was. Deze kan ik gewoon gebruiken, 964MB vrij.

Bedankt iig voor de reacties!

Slotje!

• flapstaart
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-01 08:07
Dan zal je usb-stick hoogstwaarschijnlijk voorbereid zijn met 2 partities waarvan 1 van 6.04MB en de ander van de rest. Dit soort dingen worden wel vaker gedaan om op die paar MB beveiligingssoftware te zetten.

• yok
Inderdaad Flapstaart, gewoon niet goed gekeken en door elkaar gehaald met mijn iPod.

• Mammon
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-11-2025
ik heb dit jaar geen intro gedaan (vorig jaar al gehad, ook in Utrecht)
Ik denk iid dat je faculteit dat geregeld heeft.

Veel plezier/succes met je studie
Pagina: 1