Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Even een klein schopje. Ik heb hier namelijk ook last van en irriteer me ook mateloos. Gisteren geprobeerd om het mapje te hidden maar ook dat mocht niet baten. Ook meerdere malen verwijderen helpt niet het mapje komt gewoon terug in mijn startmenu.
SolarEdge 22x360Wp Zuid (7920Wp) 11x365Wp Noord (4015Wp), Daikin Altherma 3M 9kW Monoblock, Gasloos sinds september 2022
Ik heb een oplossing gevonden: ik heb PowerDVD gedeinstalleerd. Ik was het echt schijtzat (ja, call me sick, maar er is er eentje die bepaalt hoe zijn startmenu eruit ziet en guess what, it ain't Cyberlink).Megadwerg schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 07:56:
Even een klein schopje. Ik heb hier namelijk ook last van en irriteer me ook mateloos. Gisteren geprobeerd om het mapje te hidden maar ook dat mocht niet baten. Ook meerdere malen verwijderen helpt niet het mapje komt gewoon terug in mijn startmenu.
Heb nog wel geprobeerd het ding te kopieren naar een andere plek op m'n hd, vervolgens te deinstallen en vervolgens terug te kopieren, maar helaas.
Nou ja, dan niet. Ik gebruik voor die enkele dvd wel mediaplayer ofzo.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
haha.... goeie zet 
Ik irriteer mij er ook mateloos aan, is er ondertussen iemand die een andere manier heeft gevonden buiten het deinstalleren van powerdvd?
Ik irriteer mij er ook mateloos aan, is er ondertussen iemand die een andere manier heeft gevonden buiten het deinstalleren van powerdvd?
Verwijderd
Ondertss de oplossing al elders op internet gevonden: http://forum.cyberlink.com/forum/posts/list/829.page