Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

myspace - enkele tweaks

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zou op deze myspace - http://profile.myspace.co...rofile&friendID=149557483 - de rode randen weg moeten krijgen zodat er geen kaders meer staan. Iemand een idee hoe ik dit kan doen ? ik vind nergens hoe het moet.

Ook bovenaan staat het genre van muzien in het rood, iemand een idee waar ik die kleur kan veranderen ?

mvg

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:45

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heeft het niet te maken met border color?
offtopic:
denk ik als noob :P

[ Voor 25% gewijzigd door Outerspace op 01-09-2007 11:21 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar ik heb de border overal op 0 gezet. Ik heb een deel ervan weggekregen nu maar er blijft nog een wit gedeelte en een blauw gedeelte staan. :s wat een rommel :)

• moozzuzz
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
geen rode randen hier (in FF) maar wel nog een blauwe banner :^)

Verwijderd

Topicstarter
moozzuzz schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 11:39:
geen rode randen hier (in FF) maar wel nog een blauwe banner :^)
de rode randen heb ik weggekregen nu door overal border:0px; te zetten maar de blauwe rand rond General Info en de witte rond de comments blijft staan.

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

ik denk dat je het beste even langs w3schools kunt gaan om wat basis html te leren. We zitten hier niet om standaard CSS en HTML uitleg te geven, dat is uitstekend te vinden met bijvoorbeeld google of yahoo

Daarbij vind ik het tweaken van myspace de verantwoordelijkheid van myspace, dus riekt het een beetje naar third party en moet je myspace mailen als je het "nergens kunt vinden"

[ Voor 30% gewijzigd door XangadiX op 03-09-2007 03:06 ]

Stoer; Marduq

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.